Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har holdt på i snart to år. Begge har barn og treffes derfor annenhver helg når vi har barnefri. Da er vi sammen stort sett hele helgen hvis ingen av oss har andre aktiviteter vi skal på (er begge ledere i ulike barneaktiviteter). Vi er ikke kjærester, og holder på så lenge det er gøy. Vi står fritt til å finne ny partner, men har klare regler på at da avslutter vi det vi holder på med. 

Vi har startet å henge sammen med barna våres noen helger og ferier. Da drar vi på turer og finner på mye gøy. Planlegger også tre uker sammen til sommeren sammen med ungene. 

Vi prater mellom 3-7 ganger i uken på telefon når vi ikke er sammen. Utveksler ofte meldinger utenom også. Spiser av og til også lunsj sammen på restaurant da vi jobber ganske nært hverandre. 

Er vi kjærester, helgekjærester, fuckfriends, friends with benefits, uformelle særboere, bare venner? 

Jeg synes linjene her er så vage. H orden definerer du de ulike begrepene og hvor passer min beskrivelse av forholdet inn? 

Anonymkode: d68b3...6bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere ikke kjærester?

Anonymkode: 4c152...159

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er dere ikke kjærester?

Fordi begge to kommer fra ganske så miserable ekteskap, og ingen av oss er klar for forpliktelsene det fører til.. tror vi begge synes detver ganske skremmende.. hvertfall jeg og har inntrykk av at det stemmer godt for han også. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere er venner som har sex med hverandre og gjør hyggelige ting sammen. 

Anonymkode: 13389...a94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faren med sånne opplegg, er at den ene legger mye mer i det, enn den andre gjør. Jeg har hørt om mange i min krets som har blitt såra på denne måten, og det har vært folk rundt 40 år alle sammen, så det er ikke snakk om at de er unge og uerfarne med egne og andres grenser. Forresten så har det vært heterorelasjoner hver gang jeg har hørt om det, og alltid mannen som tar det minst seriøst. Eventuelt dama som legger mer i det enn avtalt, fordi ord og handling ikke henger sammen. 

Anonymkode: 3d80b...f9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Fordi begge to kommer fra ganske så miserable ekteskap, og ingen av oss er klar for forpliktelsene det fører til.. tror vi begge synes detver ganske skremmende.. hvertfall jeg og har inntrykk av at det stemmer godt for han også. 

Javel, hva er det du lurer på da? Da er han vel det som i gamle dager ble kalt en elsker, nå heter det visst FWB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...