Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er snart 21 år og ikke hatt kjæreste. Vil dere si det er unormalt? Vil jo få meg en kjæreste etterhvert, men føler livet er fint sånn det er nå med venner, søsken, studier og deltidsjobb.

Anonymkode: ddf5f...d3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt å ikke ha hatt noe fast når man så vidt har bikka 20.

Anonymkode: 864a2...bdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Bare en i jentegjengen min hadde hatt kjæreste så ung. Jeg fikk min første når jeg var 26

Anonymkode: 6a11e...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, jeg fikk min første kjæreste da jeg var 22. 

Anonymkode: 86a8c...a30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk da jeg var 31

Anonymkode: 8315f...f59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min første seriøse kjæreste da jeg var på din alder. 

Anonymkode: af9d4...2c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk min første kjæreste da jeg var 31. Jeg er første kjæresten hans og, og han var 29. Ei venninne av meg fikk sin første kjæreste da hun var 32. Kjenner enda ei som ikke har fått sin første kjæreste enda, hun er 33. 

Anonymkode: 9df9f...f56

• Liker 1
Skrevet

Ikke unormalt nei. Jeg er selv 21 år og har allerede rukket å ha et par forhold. Tror det er ca. like mange av venninnene mine som ikke har hatt kjæreste, som de som har hatt kjæreste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du spør om det er unormalt å ikke ha kjæreste?

Vil Heller bruke at det er kanskje uvanlig å aldri hatt kjæreste helt til man er 21 år, Men det er jo ikke unormalt. De fleste jeg kjenner og de jentene som jeg gikk på skole med, hadde kjærester rundt 17-20, seriøst forhold var det ikke, varte gjerne bare noen måneder. Man ble gjerne mer seriøst rundt 21-25, men selv her varte forhold maks tre år hvis man var heldig. Fleste damer går inn i seriøs forhold 31-35 og 36-40. 

SÅ var det noen som ikke hadde kjærester helt til 30 årene, men de hadde en del nærhet, som FF og flinger gjennom aktivitet og utelivet.

Anonymkode: 517cc...167

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er nok ganske vanlig, og blir vel stadig vanligere. Jeg fikk ikke kjæreste før jeg var 20, og følte da at jeg var veldig seint ute. Men tror det bare har blitt vanligere. Ungdommer er mindre sosiale enn før, holder seg mer hjemme osv. Blir færre muligheter til å finne noen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 29. Det er mye vanskeligere å finne seg noen i dagens digitale verden enn det var før. 21 er ikke så seint i dag.

Anonymkode: 28032...727

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 23 når jeg fikk min første kjæreste. Litt seint, men verdt å vente på at det skulle føles skikkelig riktig!

Anonymkode: 03ad5...cfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei, jeg er snart 21 år og ikke hatt kjæreste. Vil dere si det er unormalt? Vil jo få meg en kjæreste etterhvert, men føler livet er fint sånn det er nå med venner, søsken, studier og deltidsjobb.

Anonymkode: ddf5f...d3d

Jeg hadde min første kjæreste når jeg var 16 år, det var min første kjærlighet. Vi var sammen i over ett år, men vi var begge veldig unge. Hadde kjærlighetssorg i flere år nesten 😂. Etter han så fikk ikke jeg meg noen seriøs kjæreste før jeg var godt over tyve år. Har ikke hatt så mange kjærester, jeg vet hva jeg ønsker og va jeg ser i andre - er ekstremt sensitiv på energien til andre mennesker, så ingenting har fungert for meg, har måttet droppe dem 😅

Når jeg var 22 år møtte jeg min nåværende samboer, men vi begge var i veldig forskjellige livssituasjoner så vi separerte våre veier etter ett år. Når jeg var 25 år fikk vi tilbake kontakten, han er den jeg har følt hele tiden skal være den jeg vil bli gammel med. Jeg ble 30 år nå og vi har vært sammen i mange år nå og er lykkelige sammen ☺️. Ikke anse situasjonen din som unormal, jeg tenker det er til din fordel - håper for din del at du er godt kjent med deg selv og bare blir bedre kjent med deg selv, slik at du vet hva du ønsker hos en partner og ikke, for da kommer du ganske langt i romantiske relasjoner. 

Anonymkode: 94399...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...