Gå til innhold

Damer som faker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Faking er galt men som du er inne på så er det den utveien vi lærer oss fordi menn blir sure og fornærma til og med aggressive kan de bli om vi prøver å kommunisere at vi vil ha sexen på en annen måte og at sånn han knuller ikke er godt for oss. 

Anonymkode: 15ee2...396

Jeg personlig synes ikke faking er galt, men heller at det er synd at enkelte kvinner fake for mannens del. Men kvinner trenger jo heller ikke å fake til en forståelsesfull mann hun kjenner godt.. da har jo kommuniksjon i forkant vært vellykket.. Og faker hun for at hun selv skal få orgasme er det, er jo smart.. hadde menn forstått dette, hadde fakingen vært positivt for alle.

At ca 75% av kvinnene ikke får orgasme i PIV.. Det tror jeg er mange menn som ikke vet, så de forventer eller nesten forlanger at kvinner får orgasme i PIV. Men forresten.. kvinner som hjelper til med sin egen orgasme i PIV, slipper jo å fake. Eller finnes det kvinner som forventer at mannen skal gi henne orgasme?

Samliv, sex og orgasme er, og forblir teamwork.. Vi må komminisere og samarbeide hele tiden.. for at vi skal bli bedre, og oppleve ting bedre. Og i teamwork vil fakingen vil avta etterhvert..  men det er lov å fake for din egen orgasme da😘

For fleste menn, er liksom orgasmen hennes som er den store finalen. "Jippi, jeg klarte å gi henne orgasme" Og det er nok der presset for orgasmen ligger. For disse mennene tenker også, at det er like lett å få orgasme for de som for kvinner. Og får hun ikke orgasme er hun i enkeltes øyne ubrukelig. Menn generelt burde lære seg mere om seksualitet, og forståelsen av orgasmen. Og ikke minst at begge kommuniserer godt nok.

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Faking er galt men som du er inne på så er det den utveien vi lærer oss fordi menn blir sure og fornærma til og med aggressive kan de bli om vi prøver å kommunisere at vi vil ha sexen på en annen måte og at sånn han knuller ikke er godt for oss. 

Anonymkode: 15ee2...396

Dette er grunnen til at jeg har faket mye. De blir så snurt og fornærmet. Jeg kommer kun av fingring. Men prøve jeg å veilede de, de fleste menn kan ikke fingre(min erfaring), blir de fornærmet og til og med aggressive. Så da faker jeg for å slippe det. 

Anonymkode: 89687...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...