Gå til innhold

Hva gjør dere etter ungene er lagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna våre er ganske så enda, og går enda i bhg.  Og vi nyter de kveldene.  Etter litt opprydding og avtørking av diverse overflater, så er kvelden enda ung.  Så etter ca kl. 20:30 / 21:00 så var vi tid for oss selv. 

Vi sitter mest på kontoret og gamer, ofte sammen. En sjelden gang ser vi film i stua.  Utpå høsten begynner jo et par tv-serier vi ser på og da er det 1-2 kvelder i uka som går til det.  Kan legge til at vi er i slutten av 20 års begge to.

Hva gjør andre par på kvelden? ☺️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mye tid etter at ungen er lagt. Hun sovner kanskje rundt kl 20.00. Da er det som regel husarbeid fram til 21.00/21.30. Så bør jeg legge meg kl 22.00, siden hun våkner rundt 05.00. Så den halvtimen går til scrolling eller å se en halv episode av noe. 

Anonymkode: 98f57...97d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Eldste er i seng mellom 1930 og 20. Bruker som regel rundt en halvtimes tid på å rydde opp etter dagen og vaske opp etter kveldsmat - så fra ca 2030 er kvelden vår. Vi ser stort sett på en serie sammen, men i blant prøver vi oss på et brettspill eller kortspill. 
På sommeren sitter vi stort sett ute på verandaen, prater, spiller spill, leser bøker osv. 

Anonymkode: e9d44...0f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når barnet er i seng gjør jeg alt husarbeid, og ordner klart til dagen etter. 

Vår, sommer, høst går jeg vanligvis ut på kvelden, lange turer med hunden gir meg veldig mye. På vinteren ligger jeg stortsett under et pledd på sofaen, ofte gjør jeg ikke noe annet enn å sove da🥱

Så ikke de helt store tingene heg driver med på kvelden. Sosialt, besøk, og slikt orker jeg ikke etter en lang dag...

Anonymkode: 03ede...106

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi ser serier / filmer sammen, går ut å tenner i bålpanna, spiller spill, har sex, masserer hverandre feks. 

Ellers gjør vi flere ting hver for oss. Jeg trener, strikker, går på tur, fjelltur, drar på besøk, han kan spille gitar, fiske, dra på besøk, fjelltur osv. 

Anonymkode: 5f9c5...463

AnonymBruker
Skrevet

Vesla legges ca kl 20. etter det sitter vi stort sett å ser på tv eller sender masse tiktok videoer til hverandre 😂 spennende hverdag. Jeg har funnet en mann som kobler av og slapper av på samme måte som meg heldigvis! 

Anonymkode: e56f5...65a

AnonymBruker
Skrevet

Tja her sovnet babyen klokka 22, for 50 minutter siden. Har halveis sett litt på en serie, spist sjokolade og scrollet på mobilen. Så er det straks leggetid for oss. Så det var den "egentiden" 😅

Anonymkode: f7996...776

AnonymBruker
Skrevet

Er singel men svarer likevel. Jeg sjekker Twitter og leser nettaviser. Strikker og hekler og løser kryssord. Leser bøker og hører på musikk. Shopper klær og utstyr til barnet. Ser på Home and Away og sitter på KG. 😅 Savner å gå meg en tur, for jeg er glad i å gå ute om kvelden når det er mørkt og stille. Det er begrenset hva jeg får gjort av husarbeid for min datter sover lett, men jeg pleier å rydde litt.

Anonymkode: 4403f...0fd

Skrevet

Begge ungene sover gjerne 20.30

Da rydder jeg huset, gjør klart alt til dagen etter.

Så skrur jeg på pcen og jobber overtid 2 timer.

Så har jeg 20 min egentid før jeg legger meg og starter på nytt.... hamsterhjulet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her sovner yngste 20.30 og eldste på 15 legger seg etter meg, så lite egentid her. Tiden blir brukt på rydde ferdig kjøkken og sette på oppvaskmaskinen, rydde annet nødvendig. Liker å resette huset før ny dag. Eldste kommer stort sett hjem rundt 21.30-22 på hverdager, så da blir det å snakke litt med hun og spise kveldsmat. Deretter er der bare å legge seg. Nyt småbarnstiden, hvor der faktisk er noe som heter egentid på kveldene ;)

Anonymkode: 63420...21d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnet legger seg tidlig, stort sett klokka 18. Det eneste faste er at vi rydder opp og vasker opp etter dagen, lager klar matpakke til mann og barn og gjør sekken klar til en ny dag i barnehagen. Også dusjer jeg alltid på kvelden.

Noen kvelder ser vi på serie sammen, andre kvelder sitter vi i hver vår ende av sofaen og holder på med hvert vårt. Noen kvelder drar mannen og trener, og andre kvelder stikker jeg ut en tur.

Anonymkode: 21808...ab1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yngste legger seg kl 20..nestemann 20.30 og hu på 14 kl 22. Så når de yngste er lagt blir de ryddetid og klesvask , seriertid med eldste og oss gamlingen ser på en serie når hun er lagt. To av kveldene er vi også på trening og eldste passer de som sover.

Anonymkode: de6b6...363

AnonymBruker
Skrevet

Vi rydder i full fart og knuller hver kveld😊

Anonymkode: aaa6d...6fd

AnonymBruker
Skrevet

Legger meg som regel samtidig. Er tont for energi.

Anonymkode: 9a470...e76

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Legger ungen 18, så rydder vi litt og ser på serie/ film eller gjør noe hver for oss :) 

Anonymkode: e189b...590

AnonymBruker
Skrevet

Sover. 

Anonymkode: 0ef28...44c

• Liker 1
Skrevet

Forbereder til neste dag om det er hverdag, husarbeid, rydder opp etter dagen osv. rundt 20.30/21.00 er det sofasliting med tv-serie 🤩

Skrevet

Forbereder til neste dag, ser tv, drar på trening, gamer, alt ettersom egentlig. Fra kl 19 er det som regel stille, legger meg selv kl 22. Gjør absolutt aldri husarbeid på kveldstid, det får barna tåle å se at jeg gjør om dagen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ser på tv/serier, gamer (sammen eller hver for oss), slapper av i sofaen og prater, har sex, spiser snacks 😂

Anonymkode: aaf85...85f

Skrevet

Varierer ut ifra overskudd og årstid 😄

Høst/vinter går det gjerne i husarbeid, små prosjekter, gå kveldstur eller se en episode av en serie.

Vår/sommer er vi gjerne mer ute på kvelden, fikser i hagen, sitter på terrassen med et glass vin, har sex eller ser en episode av noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...