Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør du det?

Blir du fornærmet om noen gjør det på noe du legger ut? 

Så en skikkelig fin gravidkjole som jeg tror ville vært fin i dåp. Selger skulle ha 600 for den, hun hadde kjøpt den for 1300 inkludert frakt. Den er visst heller ikke brukt (men det kan jo alle si) 

jeg bød 400 for kjolen. Er jeg helt teit? Jeg selv legger ut litt på Tise, har kanskje priset det litt høyt, men om folk pruter så selger jeg nok.

Anonymkode: a86d5...6bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei så klart blir jeg ikke fornærmet når noen prute, å prute på Tise og Finn er nærmest obligatorisk🙂

Anonymkode: c0e24...5cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det stod Fise

Anonymkode: ca9ae...de5

Skrevet

Nei pruter ikke på Finn eller Tise og gidder ikke svare folk om prøver å prute.

AnonymBruker
Skrevet

Å prute på privatsalg er jo veldig vanlig. 

Anonymkode: 3e416...d38

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det stod Fise

Anonymkode: ca9ae...de5

Moroklumpen

Skrevet

Synes det er helt greit at folk pruter på ting jeg legger ut på Tise. Om jeg ikke vil selge til lavere pris for jeg bare beskjed om det. Pruter selv også noen ganger. Noen ganger blir det akseptert. Andre ganger ikke. Helt OK

Jeg har opplevd å by det plagget er lagt ut for, men selger har ikke akseptert fordi når selgerbeskyttelse blir trukket fra får de 50.- mindre enn de ønsker 🙄 Og dermed bedt meg legge inn nytt bud på pris+50. Ble sur og kjøpte samme plagg annet sted. Så senere at selger satte ned prisen med først 200 og så 300 før det ble solgt 

• Liker 1
Skrevet

Pruter ikke selv, men jeg blir ikke fornærmet hvis noen pruter på det jeg selger

Skambud svarer jeg ikke på, men hvis det er bare litt som prutes ned så er det greit. Har også opplyst i bioen min at en pakkedeal lett kan ordnes ved kjøp av flere plagg,

Dog; 400kr for en kjole til 1300kr som ikke er brukt og selger har fra før av satt prisen til under halv pris synes jeg var et altfor lavt bud. Jeg hadde også takket nei til det. Hadde du bydd 500kr så hadde jeg vurdert det, alt etter hvor lenge jeg hadde hatt kjolen ute for salg.  Har flere ganger lagt ut noe og flere har prøvd å prute, men likevel endt opp med den prisen jeg satte.

Skrevet

Jeg synes 400 kr var for lavt, sånne bud irriterer meg og sjansen er mye lavere for at jeg aksepterer.

500 kunne jeg vurdert om den hadde ligget en stund uten interesse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er helt innafor. Kjøper kan prute, men selger kan også si nei. 

Anonymkode: d8bd1...fe1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 21.34):

Gjør du det?

Blir du fornærmet om noen gjør det på noe du legger ut? 

Så en skikkelig fin gravidkjole som jeg tror ville vært fin i dåp. Selger skulle ha 600 for den, hun hadde kjøpt den for 1300 inkludert frakt. Den er visst heller ikke brukt (men det kan jo alle si) 

jeg bød 400 for kjolen. Er jeg helt teit? Jeg selv legger ut litt på Tise, har kanskje priset det litt høyt, men om folk pruter så selger jeg nok.

Anonymkode: a86d5...6bb

400 er for billig for en kjole som kostet 1300,-

Anonymkode: 2615c...7b6

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

400 er for billig for en kjole som kostet 1300,-

Anonymkode: 2615c...7b6

Nei det synes jeg ikke det er 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...