AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Ok så jeg har begynt å date en fyr gjennom noen felles bekjente. Liker egentlig fyren ganske så godt men noe synes jeg rett og slett er litt stusselig ved han. Han er veldig snill og grei, og har invitert meg hjem på middag 3 ganger nå. Alle gangene har han liksom virket veldig stolt over det han har laget, akkurat som om jeg skulle bli imponert over det. Problemet er bare at han har servert spaghetti og kjøttdeig, sånn kjip "hjemmelaget" pizza fra Toro og nå sist altså lasagne (i dag). Å lage Toro spaghetti og First price-lasagne til meg når han har invitert meg på middag er ikke akkurat noe jeg smelter av. Føler liksom han prøver å kjøpe meg litt "billig" eller ikke gidder å legge så mye innsats de gangene han inviterer meg på middag. Føler han behandler meg litt som lav status om dere skjønner. Føler jo også han er litt lav status også pga dette. Hva tenker dere, er dette noe dere hadde reagert på? Vil på en måte ha en fyr som legger litt innsats i meg, ikke bare slenger inn en ferdig-lasagne i ovnen og tenker at det holder. Anonymkode: 32021...e9b
Sententia Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Høres ut som du får akkurat det du fortjener 40 4
I Grosny Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok så jeg har begynt å date en fyr gjennom noen felles bekjente. Liker egentlig fyren ganske så godt men noe synes jeg rett og slett er litt stusselig ved han. Han er veldig snill og grei, og har invitert meg hjem på middag 3 ganger nå. Alle gangene har han liksom virket veldig stolt over det han har laget, akkurat som om jeg skulle bli imponert over det. Problemet er bare at han har servert spaghetti og kjøttdeig, sånn kjip "hjemmelaget" pizza fra Toro og nå sist altså lasagne (i dag). Å lage Toro spaghetti og First price-lasagne til meg når han har invitert meg på middag er ikke akkurat noe jeg smelter av. Føler liksom han prøver å kjøpe meg litt "billig" eller ikke gidder å legge så mye innsats de gangene han inviterer meg på middag. Føler han behandler meg litt som lav status om dere skjønner. Føler jo også han er litt lav status også pga dette. Hva tenker dere, er dette noe dere hadde reagert på? Vil på en måte ha en fyr som legger litt innsats i meg, ikke bare slenger inn en ferdig-lasagne i ovnen og tenker at det holder. Anonymkode: 32021...e9b Det er et eller annet feil med alle, og nå har du allerede sett en feil. Spørsmålet er om det er viktig. Det er mange ting min kjære ikke kan gjøre, men fordelene er sterkere enn ulempene. Jeg er ikke på datingmarkedet nå, men dersom du hadde blitt sammen med meg, så kunne jeg lett fått til å gi deg 20 kg ekstra på ti år. Du hadde blitt mett. Endret 16. april 2023 av I Grosny 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Hva har du servert da? Anonymkode: 60a4e...aa0 12
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Hvar har du lagd til han? Anonymkode: 3cdcc...d3c 13
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 Er du selv en gourmet kokk?! Anonymkode: b6e47...2c1 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 Hvor mange ganger har du invitert han på middag til deg, og hva har du selv laget? Anonymkode: 606e7...db4 11 1
Daria Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 Han er vel ikke så flink til å lage mat, da - kanskje er det å lage pizza med hjelp av Toro i stedet for å kjøpe ferdigpizza å legge ned innsats for ham. At du både føler deg behandlet som og mener han er lavstatus på grunn av dette sier mer om deg enn om ham. 36 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 For å være ærlig virker det som noe jeg kunne gjort. Jeg tenker at toro lasagne - det er en fancy rett. Hadde nok ikke bydd på rett i koppen toro suppe, men med lasagnen så må man jo steke kjøttet og legge alt i lag. Ikke vanskelig, men litt mer tidkrevende enn å sette en Grandiosa i ovnen eller helle kokende vann over nudler. Noe jeg forsåvidt også kunne gjort. Det viktigste for meg er at det er noe som smaker godt, og at vi får tid til hverandre. Jeg synes det er imponerende at han i det minste forsøker og at han lager noe utover bare det å sette en pizza inn i ovnen. Jeg hadde ikke forventet noe mer. Kanskje er han ingen mesterkokk, men han prøver så godt han kan. Han har jo faktisk invitert deg på mat hele 3 ganger. Og laga maten selv, enn så enkel som den er. Anonymkode: ecf2b...4df 22 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 Kan godt være at dette var stor innsats for han - at han ikke vanligvis lager så mye mat, men faktisk prøver for å imponere deg. Om han virker stolt liksom. Anonymkode: a1241...8aa 20
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 Nei stakkar lille deg, han må jo forstå at en prinsesse som deg ikke kan få enkel og billig mat! Fy fader for en useriøs type! Du fortjener så mye bedre! #ikkeladegbehandlesslik 🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 1ca22...439 9 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 Jeg er så glad at jeg ikke er på datingmarkedet nå, og treffer på folk som tenker på sånt. Himmel, så strevsomt. Anonymkode: 555e4...0e7 10 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #13 Skrevet 16. april 2023 Dette hadde jeg ikke giddet. Husk at dersom du blir sammen med han, er det denne maten du kommer til å få servert resten av livet, med mindre du tar på deg jobben å lage all mat selv. Og det er i praksis ikke mulig i et samliv. Like greit å kutte strengen tidlig før ting utvikler seg. Anonymkode: fb9d7...e91 4
Taluno Skrevet 16. april 2023 #14 Skrevet 16. april 2023 Hvorfor hopper du rett til at han "prøver kjøpe deg billig"? Jeg kjenner flere som ikke er noe flink til å lage mat, som er en vandrerende katastrofe på kjøkkenet, eller som absolutt ikke har interesse for mat. Om jeg fikk servert lettvint mat så ville jeg først tenkt at de rett og slett ikke var god på kjøkken, jeg hadde ikke øyeblikkelig tenlt at de "prøvde kjøpe meg billig" eller behandler meg lavstatus... 19 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #15 Skrevet 16. april 2023 Vil tippe at dette er hans kokkerier på sitt beste.. Hvis det er uaktuelt for deg å være kokken i huset, eller spise frysepizza når han lager mat er dere kanskje ikke den beste matchen. Der er menn som kan lage mat og er nøye på råvarer osv. Kanskje han ikke er helt din type? Anonymkode: d3591...18d 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #16 Skrevet 16. april 2023 Jeg kunne ikke datet noen med så lav kulturell kapital. Anonymkode: 6a09c...09b 2 1
Nattens rytter Skrevet 16. april 2023 #17 Skrevet 16. april 2023 Det er særs få mannfolk som kan koka som han Arne Brimi, lyt du vita. Gode fiskerettar får dei i alle høve ikkje til. Er god middagsmat viktig for deg? 4
Brunello Skrevet 16. april 2023 #18 Skrevet 16. april 2023 Dette er nok nivået på matlagingen til en stor del av befolkningen. Både hos menn og kvinner. 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #19 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette hadde jeg ikke giddet. Husk at dersom du blir sammen med han, er det denne maten du kommer til å få servert resten av livet, med mindre du tar på deg jobben å lage all mat selv. Og det er i praksis ikke mulig i et samliv. Like greit å kutte strengen tidlig før ting utvikler seg. Anonymkode: fb9d7...e91 Regner med at du stiller med ekte kokkekunst selv? Hvis ikke, er vel ikke du noe å satse på heller?! Anonymkode: b6e47...2c1 2
mellomtomater67 Skrevet 16. april 2023 #20 Skrevet 16. april 2023 Har det samme problemet. Dater en, og han serverer bare pizza, fish % chips, pølse i brød, og aldri noe sunt. Vet ikke om jeg klarer å fortsette å møte han pga dette men samtidig liker jeg han. Synes han bør klare å lage annen mat når han inviterer meg på middag. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå