Gymfantomet Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Hei! Jeg ser at det er dedikerte områder her inne på forumet for dagbøker, sortert etter første bokstav på trådstarters kallenavn. Skal opprette en dagbok over min første reelle gjennomføring av livsstilsendring (det vil si ca. 40 kilo+ ned ved hjelp av sunt kosthold og mer mosjon). Før jeg oppretter denne, vil jeg høre med dere erfarne brukere hvor det er naturlig å opprette en slik? Jeg gikk intuitivt inn hit under "Kosthold og livsstil", men det ser mer ut som diskusjonstråder enn dagbøker. Bør jeg bevege meg inn i kategorien dagbok, kanskje? Et siste spørsmål: kan man laste ned sin egen tråd? Altså, om den skulle bli tre år lang og mange sider - kan man da laste den ned slik at man beholder den utenfor forumet (som en "vanlig" dagbok. På forhånd takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Treningsdagbok! Det er stort sett kun livsstilsendringsdagbøker der, lite fokus på trening generelt egentlig 😂 (altså folk skriver om trening altså, men da i forbindelse med vektnedgang i hovedsak). Anonymkode: 798ec...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå