AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg har de siste årene vært var for skarpe lyder, som skarpe hundebjeff, barnehyl og lignende. Medfører st jeg kan bli tung i hodet, nesten at dagen ble ødelagt om det forekom. Ble utsatt for en skarp lyd på jobb for en måneds tid siden, er ganske sikker på at dette er grunne for at jeg nå har en lyd i øret det gikk ut over. Har også opplevd at det "smeller" i det andre øret flere ganger på rad, som om det er dotter som løsner. Noen som har hatt det på samme vis? Når går man eventuelt til lege? 🤔 Anonymkode: 2b8cc...98e
Andro Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Gå med en gang. Få også hjelp til å melde inn yrkesskade: https://www.nav.no/arbeidsgiver/meldyrkesskade Melding om yrkesskade skal komme fort etter skaden, og nå får du det dokumentert av lege.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Ja, dra til lege. Anonymkode: ced3d...1c9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Dra til fastlege og få henvisning til øre-nese-hals legen Anonymkode: 7893f...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå