Gå til innhold

et yrke du ikke liker?

Anbefalte innlegg

Gjest VillVakkerUng&Yndig
Skrevet

Har dere noen yrker dere styrer unna når det kommer til damer eller menn?

Selv så styrer jeg unna leger og politifolk.

Jeg er småkriminell selv, og leger kan vel ikke være stort annet enn kyniske?

Hva med dere? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg må le.... :ler:

Tenker svært lite på hva slags yrke en person har. Det er i hvert fall ALDRI avgjørende for noe som helst.

Skrevet
Jeg må le.... :ler:

Tenker svært lite på hva slags yrke en person har. Det er i hvert fall ALDRI avgjørende for noe som helst.

Nehei. Merkelig... jeg tenker over sånt.

Hvem vil være i lag med en som er forsvarsadvokat for baneheia saken for å nevne et eksempel?

Jeg hadde hatt vanskeligheter med det, men det har vel med moral å gjøre.

Skrevet

Ville slitt med div. kriminelle... I den grad det kan kalles yrke...

Gynekolog ville kanskje vært litt rart...

Politimann hadde vel vært drømmemannen, få hjem en uniformert kar hver dag ;)

Skrevet
Ville slitt med div. kriminelle... I den grad det kan kalles yrke...

Gynekolog ville kanskje vært litt rart...

Politimann hadde vel vært drømmemannen, få hjem en uniformert kar hver dag ;)

gynokolog ja. hadde jeg aldri makta. :ler:

hadde jeg virkelig lurt på hva som feilte gubben gitt.

hmm.. skal jeg ta opp dette med gynokologen min på min neste visitt kanskje?

Gjest gjesta
Skrevet
Nehei. Merkelig... jeg tenker over sånt.

Hvem vil være i lag med en som er forsvarsadvokat for baneheia saken for å nevne et eksempel?

Jeg hadde hatt vanskeligheter med det, men det har vel med moral å gjøre.

Så du ville kutte ut en venn som fikk et yrke du ikke likte?

Tror ikke jeg hadde klart det.

Gjest gjesta
Skrevet
gynokolog ja. hadde jeg aldri makta.  :ler:

hadde jeg virkelig lurt på hva som feilte gubben gitt.

hmm.. skal jeg ta opp dette med gynokologen min på min neste visitt kanskje?

Tenker dere på kjærester her eller?

Jeg er visst ikke helt med jeg....

Har i hvert fall en velidg god venn som er gynekolog. Synes absolutt ikke det er noe rart.

Skrevet

Jeg forstod det slik at det var kjærester? :klø:

Hva vennene mine driver med er ikke så nøye, der har man alt fra høyt utdannede, småbroket fortid, kjennskap til noen av de mste omtalte kriminelle, hjelpepleiere osv osv

Skrevet
Så du ville kutte ut en venn som fikk et yrke du ikke likte?

Tror ikke jeg hadde klart det.

mulig. jeg hadde i hvertfall ikke innledet noe forhold til en med et yrke jeg ikke liker.

Skrevet

Nja, vet ikke jeg.. Det ville nok vært veldig rart og vært sammen med en gynekolog, tror jeg hadde følt det litt ubehagelig rett og slett. Ha sex, med en gynekolog.. :klø: Tror jeg ville styrt unna en som pendlet mye i jobben også. Type trailersjåfør og oljeplatform, eller andre yrker som innebærer mye reising..

Skrevet

Det er egentlig ikke noe spesielt yrke jeg ville styrt unna. Men jeg ville ikke vært sammen med en mann som er "gift med" jobben, dvs jobber betydelig mer enn vanlig, uansett hvilket yrke det måtte være. Hva er vitsen med å ha en mann man knapt ser?

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Politimann ville jeg kanskje styrt unna, med mindre han var liberal nok til å ikke ta med seg jobben hjem. Evige studenter greier jeg ikke helt å respektere, så det hadde neppe gått så bra. Selgere er heller ikke helt heldig, de sliter som regel ut både meg og seg selv på jobben sin.

Skrevet

Tja, er man forelsket så er det lite å gjøre med det, men tror ikke jeg ville likt å ha en kjæreste med et veldig farlig yrke. Minerydder, nordsjødykker eller brannmann f.eks...

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville valgt en kjæreste som sorterte folk etter yrker, uansett hva slags yrke hun selv måtte ha.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Imam.

Et mulig unntak fra mitt forrige innlegg. Som mann er det uansett ikke mitt problem.

:sjarmor:

Skrevet
Imam.

Der sa du noe. Legger til både imam og prest på nei-lista mi. :sjarmor:

Skrevet

Begravelsesagenter. De skor seg på folk i sorg. Vi trenger dem selvsagt, men de forsøker alltid å selge dyrere kiste, dyrere program, store blomsteroppsatser og slikt, og er flinke til å få folk som ikke kjøper de dyrere tingene til å føle at de ikke bryr seg nok om avdøde.

Skrevet

Hei, Vega. Jeg antar du mener politi? Søsteren min er politi, rettskaffen, rederlig og seriøs. Og en flott og hjerrtevarm dame. Har truffet flere av kollegaene hennes, de er greie jenter.

Hvorfor så nedlatende? Min erfaring er at det ofte er kriminelle eller rusmisbrukere som har den holdningen til politi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...