AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Hei, Er en mann på 36, har samboer samme alder. Vi har vært sammen i 9 år. Har to små barn. I går kveld, etter 4 dager uten sex spurte jeg om vi kunne ta en kjapp en. Måten hun reagerte på var av nesten avsky,"jeg visste du skulle spørre om det" sa hun brydd. Jeg kjenner det grøsser i hele meg, at jeg ikke er interessant for henne mer og har mistet respekten for meg. Nå vurderer jeg sterkt å gjøre det slutt. Det er noe med den ovenfra og ned måten hun avfeide meg på som jeg synes er så ekkelt. Æsj.. Er alltid jeg som må initiere og kjenner meg ærlig talt dritt lei. Anonymkode: 4b573...ea7 1 10
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Skulle gjerne likt å høre hennes versjon jeg… Men et tips: Åpen og ærlig kommunikasjon. «Jeg savner nærheten og intimiteten med deg. Du er så deilig, og jeg savner å ha mer sex. Det er jo travelt og slitsomt nå med små barn, men tror du vi kunne gjort noe for å få mer tid og overskudd til å være intime?» Hun har nok sine grunner for å reagere slik hun gjør. Og du har dine. Dere må begynne å snakke sammen, ellers ryker dette forholdet kjapt. Anonymkode: b1d3b...fcf 28 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei, Er en mann på 36, har samboer samme alder. Vi har vært sammen i 9 år. Har to små barn. I går kveld, etter 4 dager uten sex spurte jeg om vi kunne ta en kjapp en. Måten hun reagerte på var av nesten avsky,"jeg visste du skulle spørre om det" sa hun brydd. Jeg kjenner det grøsser i hele meg, at jeg ikke er interessant for henne mer og har mistet respekten for meg. Nå vurderer jeg sterkt å gjøre det slutt. Det er noe med den ovenfra og ned måten hun avfeide meg på som jeg synes er så ekkelt. Æsj.. Er alltid jeg som må initiere og kjenner meg ærlig talt dritt lei. Anonymkode: 4b573...ea7 Fordi kvinner flest ikke vil ha «en kjapp en»- det er lite tilfredsstillende. Man vil ha romantikk og forspill, ikke bare opplevelsen av å være en tømmestasjon. (Kjappiser er ok i forhold som fungerer godt seksuelt, der variasjon er satt pris på av begge). Småbarn er slitsomt. Sexlysten går ofte ned i den fasen, spesielt for henne som gjerne er mer med ungene totalt sett. Anonymkode: 609f8...c51 28 15
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Snakk med henne. Nå i kveld helst. Dette er alvorlig. Jeg sto i samme situasjon for noen år siden, og lang historie kort, endte det i åresvis med pliktsex. Sexlivet vårt er ødelagt den dag i dag. Jeg makter ikke nærhet med han pga det. Vi er i ferd med å bryte pga det. Så snakk med henne. Anonymkode: d39f0...882 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Dere skremmer meg litt, er det en ting som får meg kvalm er det å "jage" etter partner slik. Har ikke lyst å være "smart" å få hun på gli. Vil at hun skal ha lyst av fri vilje og eget ønske og lyster. Måten hun avfeide meg på var så ekkel. Nesten så jeg vil si "hvem er det hun tror hun er?!" Skal snakke med henne senere i kveld Anonymkode: 4b573...ea7 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 Som de over sier: kommunikasjon! Snakk med henne. Men vær så snill og lyt til hva hun sier. Vi har ingen forutsetning til å vite hva deres problemer omhandler. Men svært ofte er det at man ikke klarer å se eller dekke den andres behov (gjelder begge parter) og på den måten reagerer til slutt begge med avsky. Hvis hun forbeksempel sier at hun trenger mer intimitet, så lytt til det og gi henne det. Og gjør det når hu ikke venter det uten å kreve sex tilbake, for da blir det som en "betaling" for at du har gitt henne noe. Hva er hennes kjærlighetssorg (jeg et det er pseudovitenskap men det ligger mye i det likevel på en banal måte) hvis hun trenger mer kjærestetid, anerkjennelse, gaver, mer hjelp i huset etc, så lytt til det. På samme måte må du også prøve å utrykke dine behov og forhåpentligvis hører hun på dette, hvis du også hører på henne. Gi henne verktøyet til å forstå deg. So simple yet so fu"&*ngs dificult! 😊 Anonymkode: 208cc...41c 6 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 Nesten så jeg ikke tror på dette.. Viss det stemmer: prøv å oppføre deg på en annen måte, så kanskje hun får lyst.. Anonymkode: ddb85...d81 4 4
NiceOrNothing Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere skremmer meg litt, er det en ting som får meg kvalm er det å "jage" etter partner slik. Har ikke lyst å være "smart" å få hun på gli. Vil at hun skal ha lyst av fri vilje og eget ønske og lyster. Måten hun avfeide meg på var så ekkel. Nesten så jeg vil si "hvem er det hun tror hun er?!" Skal snakke med henne senere i kveld Anonymkode: 4b573...ea7 Der sa du det , FRI vilje . Har hun ikke lyst på deg, så har hun ikke lyst på deg. Sånt kan hverken tvinges eller lokkes frem . Å du må kanskje ta det til deg , takke for deg å gå videre ☺️ 2
«H» Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere skremmer meg litt, er det en ting som får meg kvalm er det å "jage" etter partner slik. Har ikke lyst å være "smart" å få hun på gli. Vil at hun skal ha lyst av fri vilje og eget ønske og lyster. Måten hun avfeide meg på var så ekkel. Nesten så jeg vil si "hvem er det hun tror hun er?!" Skal snakke med henne senere i kveld Anonymkode: 4b573...ea7 Og hva har du gjort for å gi henne lyst? Annet enn å spørre om en kjapp en. Skal ikke skjære alle under en kam, men mange menn krever sex men ser ikke at kona er utslitt av rydding, matlaging og ungemas.. vet ikke med deg, men kan være en ide å avlaste mer. 19 15
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som de over sier: kommunikasjon! Snakk med henne. Men vær så snill og lyt til hva hun sier. Vi har ingen forutsetning til å vite hva deres problemer omhandler. Men svært ofte er det at man ikke klarer å se eller dekke den andres behov (gjelder begge parter) og på den måten reagerer til slutt begge med avsky. Hvis hun forbeksempel sier at hun trenger mer intimitet, så lytt til det og gi henne det. Og gjør det når hu ikke venter det uten å kreve sex tilbake, for da blir det som en "betaling" for at du har gitt henne noe. Hva er hennes kjærlighetssorg (jeg et det er pseudovitenskap men det ligger mye i det likevel på en banal måte) hvis hun trenger mer kjærestetid, anerkjennelse, gaver, mer hjelp i huset etc, så lytt til det. På samme måte må du også prøve å utrykke dine behov og forhåpentligvis hører hun på dette, hvis du også hører på henne. Gi henne verktøyet til å forstå deg. So simple yet so fu"&*ngs dificult! 😊 Anonymkode: 208cc...41c Ikke kjærlighetssorg, men kjærlighetsspråk (autokorrekt halp litt for mye til her.. ) Anonymkode: 208cc...41c 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 "En kjapp en" betyr jo ofte i mannens favør. Jeg rekker ivertfall ikke å komme på en kjapp en. Så hvis du stadig vil gjøre det kjapt og thats it skjønner jeg hun blir drittlei. Vi er ikke en tømmestasjon. Hvis du vil gjøre det slutt pga hennes svar fortjener hun nok bedre. En prat/kommunikasjon er vel heller et sted å begynne Anonymkode: 5e89a...3a5 23 3
Olive_North Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 Det er lov til å ikke ville ha sex med sin partner. 9 3
Andro Skrevet 16. april 2023 #13 Skrevet 16. april 2023 Å ta en kjapp en er ikke interessant. Øv på å være et godt og kjærlig menneske ellers, med kjærtegn og bekreftelser. Inntil det virker: Gå og ta deg en håndjager. 4 5
Mezzosoprena Skrevet 16. april 2023 #14 Skrevet 16. april 2023 Du skriver "etter fire dager uten sex", det virker som om dette er uvanlig for dere? Er det noen grunn til dette oppholdet? Og hva skulle ha forandret seg til du så dårlig ba om "en kjapp en"? 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #15 Skrevet 16. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Som de over sier: kommunikasjon! Snakk med henne. Men vær så snill og lyt til hva hun sier. Vi har ingen forutsetning til å vite hva deres problemer omhandler. Men svært ofte er det at man ikke klarer å se eller dekke den andres behov (gjelder begge parter) og på den måten reagerer til slutt begge med avsky. Hvis hun forbeksempel sier at hun trenger mer intimitet, så lytt til det og gi henne det. Og gjør det når hu ikke venter det uten å kreve sex tilbake, for da blir det som en "betaling" for at du har gitt henne noe. Hva er hennes kjærlighetssorg (jeg et det er pseudovitenskap men det ligger mye i det likevel på en banal måte) hvis hun trenger mer kjærestetid, anerkjennelse, gaver, mer hjelp i huset etc, så lytt til det. På samme måte må du også prøve å utrykke dine behov og forhåpentligvis hører hun på dette, hvis du også hører på henne. Gi henne verktøyet til å forstå deg. So simple yet so fu"&*ngs dificult! 😊 Anonymkode: 208cc...41c Vi har normal sex også når vi har tid og ork. Hun får god orgasme. Er måten hun snakket til meg på som var så avkledende. Er det sånn du ser på meg? Og ja jeg hjelper til hjemme som alle andre normale? Like sliten jeg også🙄 Anonymkode: 4b573...ea7 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #16 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fordi kvinner flest ikke vil ha «en kjapp en»- det er lite tilfredsstillende. Man vil ha romantikk og forspill, ikke bare opplevelsen av å være en tømmestasjon. (Kjappiser er ok i forhold som fungerer godt seksuelt, der variasjon er satt pris på av begge). Småbarn er slitsomt. Sexlysten går ofte ned i den fasen, spesielt for henne som gjerne er mer med ungene totalt sett. Anonymkode: 609f8...c51 Snakk for deg selv. Jeg digger de kjappe, spontane best av alle. Langt forspill synes jeg fort blir kjedelig og litt påtatt. Mulig jeg ikke har det romantiske genet som så mange andre kvinner tydeligvis har. Anonymkode: 3967c...2a0 6 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #17 Skrevet 16. april 2023 Det er jo ikke noe særsyn at tiltrekning og kjærlighet tar slutt i et forhold som har vart i flere år. For den som ikke lenger blir begjært eller elsket (fx TS), står valget mellom å gjøre det slutt eller å miste selvrespekten. Anonymkode: f7650...936 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hei, Er en mann på 36, har samboer samme alder. Vi har vært sammen i 9 år. Har to små barn. I går kveld, etter 4 dager uten sex spurte jeg om vi kunne ta en kjapp en. Måten hun reagerte på var av nesten avsky,"jeg visste du skulle spørre om det" sa hun brydd. Jeg kjenner det grøsser i hele meg, at jeg ikke er interessant for henne mer og har mistet respekten for meg. Nå vurderer jeg sterkt å gjøre det slutt. Det er noe med den ovenfra og ned måten hun avfeide meg på som jeg synes er så ekkelt. Æsj.. Er alltid jeg som må initiere og kjenner meg ærlig talt dritt lei. Anonymkode: 4b573...ea7 4 dager? 😢 Prøv 4 uker som meg så blir du frustrert. Jeg har aldri spurt henne om noen kjappis, men prøver å kose litt når vi har lagt oss. Da blir det ofte lyset av, ryggen til og "god natt". Hun sier bare hun er sliten. Jeg hjelper masse til i huset med vasking og matlaging og ungene er flyttet ut. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg gidder 😞 Anonymkode: de00e...a74 1 1 1
Gjest Made4u Skrevet 16. april 2023 #19 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hei, Er en mann på 36, har samboer samme alder. Vi har vært sammen i 9 år. Har to små barn. I går kveld, etter 4 dager uten sex spurte jeg om vi kunne ta en kjapp en. Måten hun reagerte på var av nesten avsky,"jeg visste du skulle spørre om det" sa hun brydd. Jeg kjenner det grøsser i hele meg, at jeg ikke er interessant for henne mer og har mistet respekten for meg. Nå vurderer jeg sterkt å gjøre det slutt. Det er noe med den ovenfra og ned måten hun avfeide meg på som jeg synes er så ekkelt. Æsj.. Er alltid jeg som må initiere og kjenner meg ærlig talt dritt lei. Anonymkode: 4b573...ea7 Ikke så rart at hun er avvisende til deg, at dere har et sexliv hvor du spør om dere kan ta en kjapp en, selv har jeg ikke hatt for vane å spørre om slik i forhold. Tenker at dersom du skal fortsette å dumme deg ut som du åpenbart gjør, så kommer du til å bli avvist mer fremover. Ta deg sammen mann, ikke nødvendig å lage drama av dette heller for her er det du selv som dummer deg ut og nær sagt ikke kan forvente annet enn å bli avvist. For meg virker du ganske talentløs med tanke på å få dama di i stemning for nærhet, at du selv ikke ser at det blir for dumt å komme spørrende, om dere kan ta en kjapp en... Det ser ikke lovende ut for deg om du ikke forstår det.
Fremmed fugl Skrevet 16. april 2023 #20 Skrevet 16. april 2023 Dette var rart... dere har to små barn... og du vurderer å gjøre det slutt på grunn av dette. Ta deg sammen. Du fikk en ærlig tilbakemelding om at hun ikke automatisk vill ha sex med deg hele tiden. Sånt er helt vanlig der dere er i livet. Bruk denne informasjonen til noe fornuftig istedenfor å synes synd på deg selv. Lykke til. 22 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå