AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Har nettopp gjort det slutt med kjæresten gjennom halvannet år, og er helt satt ut av alle truslene på meldinger 😢 Følte at «samtalen» gikk fint, han sa han respekterte avgjørelsen – men fikk knapt reist derfra før meldingene begynte å hagle. Sinte meldinger om bortkastet tid, om jeg ikke henter tingene mine innen torsdag blir de kjørt på dynga (bor et stykke unna hverandre, har fått oppbevare en del der etter flytting), han har slettet meg fra alle sosiale medier, vil ha meg ut av livet sitt. Fjerne alle spor. Får beskjed om å slette alt, brenne alle broer. Sånn omtrent 2 timer etter bruddet. Jeg ønsket virkelig ikke dette bruddet, men pga barn på begge kanter og få felles interesser føltes det riktig. Men er det vanlig å bli SÅ intenst sint rett etter et brudd? Føler jeg dør litt av dårlig samvittighet, men at jeg var nødt til å gjøre det som føltes rett for oss begge. Anonymkode: a3b13...292
frøkna Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 I stede for dårlig samvittighet bør du føle lettelse over at du tok rett beslutning. Her ser du hvordan han reagerer på avvisning. 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Dette virker som en ganske normal reaksjon, synes jeg. Det er ikke helt dette jeg så for meg når jeg leste trusler i overskriften. Klart han vil ha deg ut av livet sitt, hvem har lyst til å ha kontakt med eksen som dumpet en? Forstår godt at han ikke ønsker å måtte sitte og vente på at du skal hente tingene dine, at du plutselig skal ringe eller dukke opp. Det er ikke dumt med et raskt og rent brudd. Anonymkode: 57c1e...67d 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Sinte meldinger om bortkastet tid, om jeg ikke henter tingene mine innen torsdag blir de kjørt på dynga (bor et stykke unna hverandre, har fått oppbevare en del der etter flytting), Anonymkode: a3b13...292 Du kan ikke dumpe noen og forvente de (fortsatt) skal tilby gratis oppmagasinering. Anonymkode: 4bc5b...5b4 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Nå viser han sin sanne karakter! Børst det av deg, ikke la deg påvirke for det er det han prøver på, hent tingene dine innen torsdag eller enda bedre få noen andre til å hente dem. Deretter blokkerer du nummeret hans og går ut av dette som den voksne uten mere skade skjedd. Anonymkode: d76a8...486 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har nettopp gjort det slutt med kjæresten gjennom halvannet år, og er helt satt ut av alle truslene på meldinger 😢 Følte at «samtalen» gikk fint, han sa han respekterte avgjørelsen – men fikk knapt reist derfra før meldingene begynte å hagle. Sinte meldinger om bortkastet tid, om jeg ikke henter tingene mine innen torsdag blir de kjørt på dynga (bor et stykke unna hverandre, har fått oppbevare en del der etter flytting), han har slettet meg fra alle sosiale medier, vil ha meg ut av livet sitt. Fjerne alle spor. Får beskjed om å slette alt, brenne alle broer. Sånn omtrent 2 timer etter bruddet. Jeg ønsket virkelig ikke dette bruddet, men pga barn på begge kanter og få felles interesser føltes det riktig. Men er det vanlig å bli SÅ intenst sint rett etter et brudd? Føler jeg dør litt av dårlig samvittighet, men at jeg var nødt til å gjøre det som føltes rett for oss begge. Anonymkode: a3b13...292 Du kan ikke snakke om hva som er rett for ham, kun rett for deg selv. Og han forteller deg om hva som er viktig for ham nå; at du henter tingene dine. Anonymkode: 7b099...6d9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 Få hentet tingene dine nå. Han er ikke nødvendigvis et monster pga dette, men går sikkert nå igjennom en krise i forbindelse med bruddet, og oppfører seg irrasjonelt pga det. Det går nok over, men akkurat nå trenger han å ta avstand fra deg, og det fort. Ikke tving igjennom noe "vi må jo være venner". Jeg skjønner at du trenger det pga dårlig samvittighet, men det beste for han nå er å komme over deg, og da med avstand. Anonymkode: 5ee92...535 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå