AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 Er relativt fersk i gamet samtidig som vi ikke har altfor høye skuldre når det kommer til det å bli gravid enda siden det egentlig hadde vært bedre med et vår/sommerbarn hvis vi kunne velge, men enn så lenge prøver jeg ihverfall å bli kjent med syklusen min og har i den forbindelse spørsmål angående eggløsningsslim. Det kan i følge flo-appen se ut til at min syklus er på 35-36 dager og at jeg mest sannsynlig har EL rundt CD 22. Fredag var CD 22 i denne syklusen. På torsdag var utfloden tykk og hvit, på fredag litt mer som eggehviteslim og på lørdag (i går) veldig eggehviteaktig. I dag er det tykt og hvitt igjen. Er det da mest sannsynlig at jeg hadde EL i går på CD 23 ut i fra eggløsningsslimet å dømme? Tenkte på om jeg skulle kjøpe meg en pakke eggløsningstester til neste syklus kanskje, men jeg er en person som lett blir stressa av sånt, så hvis jeg får en positiv EL-test kommer jeg sikkert til å stresse masse med at nå må vi ha samleie osv, så ønsker først å bare se det an. Grunnet sykdom hadde vi ikke samleie i dette fertile vinduet før igår, så det skal vel mye til at jeg blir gravid i denne syklusen. Anonymkode: 130bd...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. april 2023 #2 Del Skrevet 16. april 2023 Som regel har man elslim i flere dager og el pleier ofte skje på siste dag/ dagen etter. Det at utfloden din ble tykk dagen etter slim gjør meg i tvil på om du faktisk har hatt noe el. Som regel blir utfloden gradvis mer slimete eller våt og like etter el er man ganske tørr. Slim er heller ingen indikasjon på el så jeg ville heller brukt eltester og prøvd å finne el slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 Laura80 skrev (15 timer siden): Som regel har man elslim i flere dager og el pleier ofte skje på siste dag/ dagen etter. Det at utfloden din ble tykk dagen etter slim gjør meg i tvil på om du faktisk har hatt noe el. Som regel blir utfloden gradvis mer slimete eller våt og like etter el er man ganske tørr. Slim er heller ingen indikasjon på el så jeg ville heller brukt eltester og prøvd å finne el slik. Det er faktisk feil. Noen har el-slim i bare noen timer.. Anonymkode: 4c913...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 17. april 2023 #4 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er faktisk feil. Noen har el-slim i bare noen timer.. Anonymkode: 4c913...528 Jeg skrev «som regel». Ikke «alltid» med elslim bare noen timer er også sjansene for å bli gravid mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå