AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg ønsker å bytte benkeplata på kjøkkenet vårt, da den er blitt stygg i overflaten og er et "lappverk" fordi kjøkkenet ble utvidet etterhvert. Huseier sier vi må gjerne gjøre det om vi ønsker, men siden den fortsatt er funksjonell vil ikke han betale for det. Jeg betaler gjerne selv (vi har bodd her fem år og ser for oss minst fem år til), men har ikke veldig mye ekstra å bruke akkurat nå. Det er en ganske billig plate som ligger der nå, jeg vet ikke hva de heter,men de som er i spon med et "plast"aktig bellegg på utsiden. (Skal selvfølgelig få huseiers godkjennelse igjen før jeg kjøper noe, men greit å kunne presentere noen alternativer) Anonymkode: d99b6...a73
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 På Ikea er laminat den billigste. Den som kommer i en fastsatt størrelse og så må man kutte selv. Vi har spesialtilpasset, for å slippe skjøter. Benkeplate i heltre og i stein er dyrere Anonymkode: eeb08...255
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Laminat, de er billige spesielt de som er enkelt design. Men om du vil ha det enda billigere kan du jo evt kjøpe sånn folie og ha over den som er der. Anonymkode: 096a0...211
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Laminat, de er billige spesielt de som er enkelt design. Men om du vil ha det enda billigere kan du jo evt kjøpe sånn folie og ha over den som er der. Anonymkode: 096a0...211 Folie er ubrukelig, blir riper bare du ser hardt på den. Anonymkode: 7a9bf...c8c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Laminat man kjøper i standardstørrelse og kapper til selv. Anonymkode: fa42a...d93
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folie er ubrukelig, blir riper bare du ser hardt på den. Anonymkode: 7a9bf...c8c Da har du nok brukt feil type, jeg har hatt folie på den forrige benkeplaten vi hadde. Var nesten like fin etter 2,5 år. Anonymkode: 096a0...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå