AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg skal starte i ny jobb som er så nærme hjemmet at jeg skal sykle. Det er ikke langt nok til at jeg blir svett eller trenger treningstøy. Jeg jobber på kontor og har ikke uniform. Hva har man på seg når man sykler? Upraktisk med skjørt og kjoler og penere kontorantrekk på sykkel? Men litt pesete p skulle skifte? Hva gjør andre? Anonymkode: 3b523...216
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Damesykkel er jo uten stang og tilpasset å kunne sykle med skjørt. Anonymkode: 49b72...d61
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Sykler i jeans og joggesko, skifter ofte til penere sko når jeg kommer frem Anonymkode: 81a26...23c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Skifter, men dusjer ikke så skifter ikke alle klærne. Jeg sykler i treningsbukse, joggesko og løpejakk/vindjakke. Skifter raskt til jeans/vanlig bukse og bluse/genser ol på jobb. Skifter noen ganger sko på plassen min for har ekstra sko stående. Sykler med en sekk. Anonymkode: d3af5...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 jeg sykler i de klærne jeg jobber i, det går i jeans og sneakers. Har sko + tøfler stående på jobb. Sjelden jeg bruker kjole, men de gangene jeg har så skiftet jeg kjapt. Har jeg vide bukser stapper jeg dem i sokkene eller bruker et bånd rundt. Har alltid sekk med, men vil helst ha den i korga da jeg av og til blir litt klam på ryggen. Fjellreven sekk passer perfekt i mi sykkelkorg. Ellers blir regntøy flittig brukt her på vestlandet, jeg sykler oftere med enn uten..🤣 Anonymkode: 07179...66e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 Jeg synes ikke det er praktisk med skjørt og dropper det, jeg bruker også utebukse over bukse jeg jobber i, fordi bukse kan bli skitten. Samme med skoene, de blir veldig skitne så jeg har skift på jobb. På sommeren når det er tørt er selvsagt enklere, da er det stortsett rett frem. Da kan man egentlig ha hva som helst. Bruker også fjellreven sekk, har den i sykkelbagen. Den sekken veier veldig lite i seg selv, sånn at jeg kan ha den på ryggen også, hvis jeg har handlet i butikken på vei hjem, og har ikke plass til sekken. Anonymkode: 9143d...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 19.27): Damesykkel er jo uten stang og tilpasset å kunne sykle med skjørt. Anonymkode: 49b72...d61 helt til skjørtet setter seg fast i navet bak.... Anonymkode: 58e2a...944 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #9 Skrevet 18. april 2023 Einus skrev (Akkurat nå): Elsykkel så slipper du å bli svett. ts sier jo at hun blir ikke svett. Les før du svarer. Anonymkode: 58e2a...944
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #11 Skrevet 18. april 2023 Takk for alle svar. Den enkleste løsningen er vel kanskje da å ha en enkel utebukse som jeg tar utenpå eller skifter til. Anonymkode: 3b523...216 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #12 Skrevet 18. april 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for alle svar. Den enkleste løsningen er vel kanskje da å ha en enkel utebukse som jeg tar utenpå eller skifter til. Anonymkode: 3b523...216 det er det jeg gjør. Har sånn veldig tynn utebukse (min er McKinley, tynn og billig turbukse) , sånn at jeg ikke blir varm, og den trenger ikke engang være helt vanntett så lenge det ikke regner. Anonymkode: 9143d...4ae
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #13 Skrevet 20. april 2023 Har med klesskifte i sekken, om jeg ikke sykler i jobbklærene. Jeg foretrekker å sykle i treningstøy, selv om jeg ikke blir så svett. Så har jeg bare skift i sekken. Eller har en bukse liggende på jobb, som jeg tar med hjem og vasker etter behov. Har også sko på jobben jeg skifter til. Anonymkode: ae0e5...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå