Gå til innhold

Så usikker på om vi høres igjen.... Hvordan tolke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fyr møtt på Match. Ikke IRL enda da. Men så langt har vi chattet en gang men i mange timer, utover natten. 

Til slutt var jeg så trett at jeg sa jeg måtte legge meg. Og min siste melding "jeg håper vi snakkes igjen, hvis du vil...." 

Han responderte med et rødt hjerte. 

Det var det. Hvordan tolke? Skulle ønske han skrev at han ønsket også det, men det hjerte som gjør at han fremstår mystisk. 

Tidligere i praten skrev han at han likte så godt å prate med meg og ville heller det enn å gjøre andre ting... 

Men.... Hva tror dere, hvordan ville dere tolket et hjerte slik? 

Anonymkode: 4dd12...8e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sender et hjerte før dere i det hele tatt har møttes irl? Desperat,  slik hadde jeg tolket det.

Anonymkode: 11fbe...d1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sender et hjerte før dere i det hele tatt har møttes irl? Desperat,  slik hadde jeg tolket det.

Anonymkode: 11fbe...d1b

Mange bruker jo å "slenge hjerter rundt"  som respons her og der....? Men hva det betydde i denne setting, vet jeg ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tolket det som at han ble veldig glad for at du skrev det og at han er enig. Kan selvfølgelig også bety andre ting, men jeg ville tolket det slik.

Anonymkode: a3673...133

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Positiv til å snakkes igjen.

Anonymkode: 2abf8...3d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde iallfall ikke sendt et rødt hjerte til noen jeg ikke ville ha pratet med igjen

Anonymkode: 88cbf...f27

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde iallfall ikke sendt et rødt hjerte til noen jeg ikke ville ha pratet med igjen

Anonymkode: 88cbf...f27

Hadde heller sendt sort hjerte 🖤

Anonymkode: 29035...4eb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts; du overtenker sikkert både det ene og andre?  Ikke alle har master i emojis, og selv de som har det kommuniserer forskjellig. Han kunne ha skrevet, men valgte et hjerte, noe som er positivt og hyggelig, og mer personlig enn tommel opp. 

Jeg ser ikke på dette som et rødt flagg ala love bombing. Det var meldingen din han responderte på.

Anonymkode: c313b...2a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville tolket det som at han ble veldig glad for at du skrev det og at han er enig. Kan selvfølgelig også bety andre ting, men jeg ville tolket det slik.

Anonymkode: a3673...133

Samme her. 

Send han en melding da vel.

Anonymkode: 5f441...ade

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts; du overtenker sikkert både det ene og andre?  Ikke alle har master i emojis, og selv de som har det kommuniserer forskjellig. Han kunne ha skrevet, men valgte et hjerte, noe som er positivt og hyggelig, og mer personlig enn tommel opp. 

Jeg ser ikke på dette som et rødt flagg ala love bombing. Det var meldingen din han responderte på.

Anonymkode: c313b...2a2

Eh... Ja... 😅 Så opplagt altså? Jeg overtenker alt! 🙈Jada du og dere andre her har vel rett. Et hjerte er veldig fint det.... Jeg hadde jo heller ikke valgt det hvis fyren vært dust og jeg ikke gadd bli mer kjent. 

Godt du ikke ser det som et rødt flagg 😊jeg har ikke tenkt at det var det, altså. 

Får vel vente litt et par dager før jeg sender en mld til han da (hvis ikke han har sendt) ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

DeVirker jo bare som han også hadde det hyggelig.

Men å snakke med noen på nett en kveld betyr jo lite i det store bildet.

Ballen ligger jo hos deg om det var du som avsluttet fordi du ble trøtt. Det er jo bare til å ta opp tråden en ny kveld, eller bare be han på en date om du likte han.

Anonymkode: 1d281...b29

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Enig i de andre her...prøv deg på en melding og hør hvordan det går? Da får du jo vite fort om de liker deg eller ikke. Kan jo hende han trodde at du ikke likte han når du avslutta. 

Så helt klart send ei melding. Er ingen fare å gjøre det. Hva har du å tape på det da?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...