Gå til innhold

Netthandel - cybia. no

Anbefalte innlegg

Gjest Shangalabangala
Skrevet

Noen som har erfaring med nettbutikken "cybia.no".

Vi kjøpte (trodde vi) klokke til guttungen, overførte pengene til firmaet på forskudd, med løfter om at klokka ville komme fram til jul. Og hva skjedde? Intet.

Vi har ringt, ingen tar telefonen, sendt mail uten å få svar. Det ser heller ikke ut til at org. nr. deres egentlig eksisterer. Internettsiden deres er fremdeles oppe og går, og jeg synes derfor at noe bør gjøres dersom dette bare er lureri.

Hva kan man gjøre

a) for å stoppe dette lureriet

b) få pengene tilbake

Etterlyser gode råd!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på brreg.no kan du søke på org nummeret og da ser du det er registrert på et annet firma enn det står, en annen nettside som forøvrig ikke er oppe å går.

Kontakt forbrukerrådet. Mulig de kjenner til han fra før også. Og det vet hvordan du går videre frem. Du kan også laste ned klageskjema på siden deres og sende.

Søk på det tlf nummeret på telefonkatalogen.no og se på linkene som ligger under der da. Kommer ikke til å få noe penger fra han nei og det virker som forbrukerrådet m fl kjenner til dette.

Skrevet

Ugh! :sinna::sinna: At jeg ikke så dette før!! Forb.... fyr. Takk for svar uansett!!!

Skrevet

Kjipt om det er sånn ja. Men org nummeret skal jo stemme med brreg og da ser det jo ikke lyst ut. Håper det ikke var alt for mye penger dere la igjen der da.

Skrevet

Da prøver jeg å få tak i dem via denne nettadressen, men har vel mine tvil... (se link ovenfor) :evil:

Skrevet

Mailadressen i linken din er ikke i bruk, så man får ikke tak i vedk. der.... Får kun mail i retur.

Skrevet
Feil ! Ikke link - se Nellas svar !!

Nettsiden er iallfall registrert på han i Norid. Det er sannsynligvis han som driver butikken.

Du kan jo ringe ham? Det står nummer der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...