AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 Noen som kan anbefale noen gode overgangssko til et barn på snart 2 år som ikke blakker meg helt ut ? Anonymkode: 45654...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Del Skrevet 16. april 2023 Se på Finn! I den alderen slites sjelden skoene ut, så der kan du få veldig gode modeller til en billig penge. Anonymkode: 96fe0...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Del Skrevet 16. april 2023 Liker godt Viking-modellene Anonymkode: 79f5b...cc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 16. april 2023 #4 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg ville ikke kjøpt brukte sko nei.. men viking, halvhøye med goretex. hvis man jakter litt tilbud får man dem for 500 kr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 16. april 2023 #5 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Se på Finn! I den alderen slites sjelden skoene ut, så der kan du få veldig gode modeller til en billig penge. Anonymkode: 96fe0...a9a Sko er en ting jeg aldri kan anbefale å kjøpe brukt, kun til nød pensko som kun brukes en gang eller to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Del Skrevet 16. april 2023 4 minutter siden, Rucula said: Jeg ville ikke kjøpt brukte sko nei.. men viking, halvhøye med goretex. hvis man jakter litt tilbud får man dem for 500 kr 1 minutt siden, Fru Uperfekt said: Sko er en ting jeg aldri kan anbefale å kjøpe brukt, kun til nød pensko som kun brukes en gang eller to Neivel. Om man har mulighet til å f.eks. se på skoene før man kjøper dem kan man nå allikevel kunne gjøre et godt kjøp. Uavhengig av hva dere måtte mene om det. Eller tror dere oppriktig at sko som er blitt brukt i tre-seks måneder noen få timer per dag er utslitt? Da regner jeg med dere også har kastet skoene som eldstemann har brukt, om dere har flere barn, sånn at de yngre ikke har arvet... Høres økonomisk og miljøvennlig ut, det! Anonymkode: 96fe0...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 16. april 2023 #7 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Neivel. Om man har mulighet til å f.eks. se på skoene før man kjøper dem kan man nå allikevel kunne gjøre et godt kjøp. Uavhengig av hva dere måtte mene om det. Eller tror dere oppriktig at sko som er blitt brukt i tre-seks måneder noen få timer per dag er utslitt? Da regner jeg med dere også har kastet skoene som eldstemann har brukt, om dere har flere barn, sånn at de yngre ikke har arvet... Høres økonomisk og miljøvennlig ut, det! Anonymkode: 96fe0...a9a Jeg kaster dem ikke nei, jeg selger videre. Til sånne som deg . Skoene er overhode ikke utslitt nei, men de blir fort formet av andre sine føtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 16. april 2023 #8 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Neivel. Om man har mulighet til å f.eks. se på skoene før man kjøper dem kan man nå allikevel kunne gjøre et godt kjøp. Uavhengig av hva dere måtte mene om det. Eller tror dere oppriktig at sko som er blitt brukt i tre-seks måneder noen få timer per dag er utslitt? Da regner jeg med dere også har kastet skoene som eldstemann har brukt, om dere har flere barn, sånn at de yngre ikke har arvet... Høres økonomisk og miljøvennlig ut, det! Anonymkode: 96fe0...a9a Vi fekk beskjed frå fysio på helsestasjonen at sko ikkje burde gå i arv. Ikkje berre for dei blir utslitt, men fordi dei bli gått inn til feil fot. Sko utvidar seg og tilpassar seg ein fot, også passar ikkje det til neste fot, som ikkje er heldig for barneføtter i veks. Eg har kjøpt på jollyroom, dei har fleire til billig pris som ser bra ut. Elles likar eg viking sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Del Skrevet 16. april 2023 Hva syntes dere om Nordbjørn? ts Anonymkode: 45654...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Del Skrevet 16. april 2023 Ville gått for Viking, Kavat, Bisgaard, Ponny, Superfit osv. Nordbjørn har jeg ikke testet, men hørt at sålen ikke er så bra? Ikke kjøp brukt, men de har tidvis nye sko som selges på Finn og Tise for en litt rimeligere penge Anonymkode: 20979...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Del Skrevet 16. april 2023 Det er ingen grunn til å ikke kjøpe sko brukt, utenom økonomisk for skobutikker som mister et salg. RockyRose skrev (57 minutter siden): Vi fekk beskjed frå fysio på helsestasjonen at sko ikkje burde gå i arv. Ikkje berre for dei blir utslitt, men fordi dei bli gått inn til feil fot. Sko utvidar seg og tilpassar seg ein fot, også passar ikkje det til neste fot, som ikkje er heldig for barneføtter i veks. Eg har kjøpt på jollyroom, dei har fleire til billig pris som ser bra ut. Elles likar eg viking sine Og fysioterapeuten ga sikkert et godt svar på det også? Vår helsestasjon-fysio sa at man kun skal bære i bæretøy i maks 10 min om gangen, og også at det går helt fint å snu barn i bil ved 3 år om de er store av vekst. Fysioterapeuter er ikke Gud. Anonymkode: 3dd17...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Del Skrevet 16. april 2023 1 hour ago, RockyRose said: Vi fekk beskjed frå fysio på helsestasjonen at sko ikkje burde gå i arv. Ikkje berre for dei blir utslitt, men fordi dei bli gått inn til feil fot. Sko utvidar seg og tilpassar seg ein fot, også passar ikkje det til neste fot, som ikkje er heldig for barneføtter i veks. Eg har kjøpt på jollyroom, dei har fleire til billig pris som ser bra ut. Elles likar eg viking sine En nedslitt sko bør ikke arves. Mange barnesko er ikke nedslitt. Anonymkode: 6fffd...710 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 16. april 2023 #13 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neivel. Om man har mulighet til å f.eks. se på skoene før man kjøper dem kan man nå allikevel kunne gjøre et godt kjøp. Uavhengig av hva dere måtte mene om det. Eller tror dere oppriktig at sko som er blitt brukt i tre-seks måneder noen få timer per dag er utslitt? Da regner jeg med dere også har kastet skoene som eldstemann har brukt, om dere har flere barn, sånn at de yngre ikke har arvet... Høres økonomisk og miljøvennlig ut, det! Anonymkode: 96fe0...a9a Ja jeg har donert vekk sko som de har vokst ut av nettopp pga at sko formes av ens første bruker og det kan være skadelig for neste bruker. Selvfølgelig om ens økonomi ikke tillater at en kjøper sko etter behov kan kanskje brukte være et alternativ. Har endog aldri vært det for meg, er andre ting jeg heller dropper enn det. Alle andre ting kan de arve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #14 Del Skrevet 16. april 2023 Viking, skooty og ponni er gtxsko hmjeg har brukt en del til mine barn, og er fornøyd med. Jeg kjøper kun halvhøye sko til overgangssko, også kjøper jeg joggesko som er lave, puster og myke til fine sommerdager. Men det er viktig å prøve, og se hva som passer barnet ditt best Anonymkode: 228e6...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 16. april 2023 #15 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er ingen grunn til å ikke kjøpe sko brukt, utenom økonomisk for skobutikker som mister et salg. Og fysioterapeuten ga sikkert et godt svar på det også? Vår helsestasjon-fysio sa at man kun skal bære i bæretøy i maks 10 min om gangen, og også at det går helt fint å snu barn i bil ved 3 år om de er store av vekst. Fysioterapeuter er ikke Gud. Anonymkode: 3dd17...4a3 Ja, eg skreiv jo kva fysio sa. Berre fordi du hadde ein fysioterapeut med dårlege råd, betyr ikkje det at resten er kunnskapslause 😉 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): En nedslitt sko bør ikke arves. Mange barnesko er ikke nedslitt. Anonymkode: 6fffd...710 Då misforstod du innlegget mitt. Eg meinte at nedslitte sko ikkje er (evt einaste) grunnen til å ikkje arve sko, men at dei blir inngått feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #16 Del Skrevet 16. april 2023 Veldig fornøyd med Reima og Ecco! Kjøpt noe brukt, finner som regel masse fint som er lite brukt på finn/tise. Anonymkode: bfcd9...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå