AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg er en slank mann som trener en del. Er forholdsvis ung enda (midten av 30-årene). Siden jeg selv er slank og aktiv ønsker jeg i utgangspunktet en dame som er det samme. Når damer som er overvektige liker meg så gir jeg dem ikke en sjanse. Selv om jeg syns ansiktet er pent, så tenker jeg hva folk hadde tenkt om jeg som slank og aktiv var sammen med en som var overvektig. Hadde de tenkt at jeg bare tok til takke med noen? Kan definitivt tenne på damer som er overvektige, men jeg bryr meg for mye om hva folk ville tenkt om det. Anonymkode: 541a5...5a0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Javel. Men nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet: Folk tenker svært lite om andres partnervalg; da de har nok med sine egne. En annen ting er at du kanskje ikke er så fantastisk på absolutt alle områder som du tydeligvis tror selv, så i den grad folk tenker noe så kan det like godt være at de tenker du er den heldige. Men en ting jeg er helt sikker på er at du aldri har vært skikkelig forelsket, for da hadde du gitt fullstendig blaffen i hva alle andre måtte mene. Anonymkode: 15dbc...516 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Det er leit å høre at hva andre tenker tar så stor plass, og at det er grunnen til at du ikke viser interesse selv om du liker noen. Hva med å utforske litt, være oppmerksom til tross for noen kilo for mye, så ser du hva det fører til? Jeg kjenner meg igjen, men for min del handler det om at jeg selv er opptatt av trening, kosthold og helse, og at en gjensidig interesse er en absolutt fordel når man skal bygge forhold. Anonymkode: 543b6...ed6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er leit å høre at hva andre tenker tar så stor plass, og at det er grunnen til at du ikke viser interesse selv om du liker noen. Hva med å utforske litt, være oppmerksom til tross for noen kilo for mye, så ser du hva det fører til? Jeg kjenner meg igjen, men for min del handler det om at jeg selv er opptatt av trening, kosthold og helse, og at en gjensidig interesse er en absolutt fordel når man skal bygge forhold. Anonymkode: 543b6...ed6 Kun gjensidig interesse, og ikke at du syns det er finere med slanke og trente kropper? Kom igjen da. Det der er ting som damer sier til seg selv hele tiden men som alle vet ikke er sant. At man deler interessen er selvfølgelig viktig, men en slank og trent kropp er ofte et resultat av den interessen, og det er dette resultatet folk flest bryr seg om. Til ts: jeg er litt lik deg, men jeg tenner overhodet ikke på overvektige. De kan ha utrettet hva som helst og være så kule som bare det, men som kjæreste og derav seksualpartner så er de 100% uaktuelle. Jeg ønsker også å opprettholde min trente og slanke kropp og vil derfor også date de som spiser sunt og er aktive. Anonymkode: 575d5...c90
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kun gjensidig interesse, og ikke at du syns det er finere med slanke og trente kropper? Kom igjen da. Det der er ting som damer sier til seg selv hele tiden men som alle vet ikke er sant. At man deler interessen er selvfølgelig viktig, men en slank og trent kropp er ofte et resultat av den interessen, og det er dette resultatet folk flest bryr seg om. Til ts: jeg er litt lik deg, men jeg tenner overhodet ikke på overvektige. De kan ha utrettet hva som helst og være så kule som bare det, men som kjæreste og derav seksualpartner så er de 100% uaktuelle. Jeg ønsker også å opprettholde min trente og slanke kropp og vil derfor også date de som spiser sunt og er aktive. Anonymkode: 575d5...c90 Imponerende med dere som oppriktig tror at dere vet hve alle tenker og føler, om absolutt alt🤭 Hvordan er livet som bedreviter? Jeg er selv slank, sammen med en mann med noen kg ekstra. Jeg tilltrekkes i all hovedsak av menn som har litt ekstra på kroppen. Både min x og han jeg er sammen med nå, samt min datinghistorikk viser dette. Men for all del, det er sikkert bare jeg som prøver å lure meg selv, du vet jo dette såå mye bedre enn meg, en anonym fremmed på nett🤫 Anonymkode: 3071b...54f 4 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 Hahaha, dummeste jeg har lest! Du er ikke ung lenger hvertfall 😂😂 Anonymkode: f712e...f19 6 1
exictence Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Javel. Men nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet: Folk tenker svært lite om andres partnervalg; da de har nok med sine egne. En annen ting er at du kanskje ikke er så fantastisk på absolutt alle områder som du tydeligvis tror selv, så i den grad folk tenker noe så kan det like godt være at de tenker du er den heldige. Men en ting jeg er helt sikker på er at du aldri har vært skikkelig forelsket, for da hadde du gitt fullstendig blaffen i hva alle andre måtte mene. Anonymkode: 15dbc...516 Sant 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 Det er en kjent sak at en god del menn unngår forhold med store damer bare av frykt for hvordan utenforstående vil oppfatte det, selv om de liker og tenner på dama aldri så mye. Les f.eks denne, av en kvinne som har opplevd akkurat dette: https://ravishly.com/men-who-want-sex-fat-women De har sine tanker om dette og synes IKKE det er noe greit, forståelig nok. Noen menn skammer seg over å kunne være tiltrukket av større damer. Hvordan føler hun seg DA? ...og litt mer rundt dette: https://www.google.com/amp/s/jezebel.com/are-men-attracted-to-what-they-think-other-men-approve-5909282/amp Selv har jeg aldri vært opptatt av kropp som i opptatt av trening, og har heller aldri tenkt at jeg har behov for andres bekreftelse på mine partnervalg. Jeg har hatt noen store kjærester, men kan si tja...det vil finnes folk som tenker "tok til takke med", siden mange rangerer større damer som de minst attraktive, og i tillegg tror at alle andre også tenker sånn. Men det stemmer jo ikke. De tar jo så latterlig feil, om de tror du "tok til takke med" ei du virkelig falt for, tenner på og ble glad i. De har bare projisert sine egne fordommer over på deg, forventer uten å spørre at du deler deres fordommer. Det er jo den største fornærmelsen ved det, egentlig. Men det er litt ille dette her, for det minner mye om mobbing. Folk som har fordommer mot overvektige og dømmer dem, har også en tendens til å dømme oss om ikke har de samme fordommene. Mange forventer rett og slett at "alle" skal oppfatte overvektige som stygge og som uaktuelle partnere. Noen vil tenke at det er noe som ikke riktig stemmer hvis en slank eller trent mann har en overvektig kjæreste. At det kan være ekte kjærlighet og genuin gjensidig tiltrekning kan de rett og slett nekte å tro på. Så de dømmer dem begge, for sikkerhets skyld, i sin uvitenhet og fordomsfullhet. Jeg syns sånne mennesker er de styggeste av de stygge. Man vil risikere å komme ut for sånne personer, dessverre. Har selv opplevd det. Men man må altså likevel bare lære seg å ignorere utenforståendes blikk, meninger og synsing om parforhold de kun betrakter overfladisk fra utsiden. De vet jo ikke hva de snakker om, de forstår jo ikke at ingen ba dem uttale seg, mene, synse eller dømme. Veldig mange her, har jeg skjønt, tror at det er en "nøkkel" som går ut på at personer på "samme attraktivitetsnivå" må finne hverandre osv. Som om "like barn leker best" er hugget i stein. Det er jo reinspikka tøv, alle tiltrekkes ikke av det samme og ikke alle rangerer hverken seg selv eller andre på noen skala, men opplever tiltrekning helt uavhengig av alle disse ubrukelige "tiltrekningsteoriene" - som jeg bare må regne med at bare de mest overfladiske blant oss synes gir mening. I rulletrappa på kjøpesenteret så jeg nylig et nyforelsket par, en slank fyr med ei stor dame, og de klemte hverandre og ga hverandre et kyss. For meg er det sånn det selvfølgelig skal være, at man bare er stolt av kjæresten og viser omverdenen at man var heldige og fant hverandre...det gjorde meg glad! Det kunne jo vært meg og min kjære. Anonymkode: 000b6...089 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 Nei ingen hadde tenkt at du bare tok til takke med noen om du ble sammen med en overvektig dame. Det vi tenker om deg nå er mye værre, sånn hvis du bryr deg om hva andre tenker om deg. Anonymkode: 70472...d0a 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en slank mann som trener en del. Er forholdsvis ung enda (midten av 30-årene). Siden jeg selv er slank og aktiv ønsker jeg i utgangspunktet en dame som er det samme. Når damer som er overvektige liker meg så gir jeg dem ikke en sjanse. Selv om jeg syns ansiktet er pent, så tenker jeg hva folk hadde tenkt om jeg som slank og aktiv var sammen med en som var overvektig. Hadde de tenkt at jeg bare tok til takke med noen? Kan definitivt tenne på damer som er overvektige, men jeg bryr meg for mye om hva folk ville tenkt om det. Anonymkode: 541a5...5a0 Dybde krever intelligens, og det er dessverre ikke noe man bare kan ønske seg mer av. Du må nok venne den til leve med de evnene du faktisk har. Anonymkode: ec5b0...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en slank mann som trener en del. Er forholdsvis ung enda (midten av 30-årene). Siden jeg selv er slank og aktiv ønsker jeg i utgangspunktet en dame som er det samme. Når damer som er overvektige liker meg så gir jeg dem ikke en sjanse. Selv om jeg syns ansiktet er pent, så tenker jeg hva folk hadde tenkt om jeg som slank og aktiv var sammen med en som var overvektig. Hadde de tenkt at jeg bare tok til takke med noen? Kan definitivt tenne på damer som er overvektige, men jeg bryr meg for mye om hva folk ville tenkt om det. Anonymkode: 541a5...5a0 Det er derfor jeg alltid har sagt: Vi er alle produkt av det ekstreme kapitalistiske markedet og samfunnet der vi er blitt "bombet" av media og andre påvirkere hva som er "hot og deilig" og hva som ikke er det. Hvis noen hadde nå påvirket meg de neste 10 til 15 år, nesten hver dag om at Chicks With Dicks er det nye "hotte og normale", så hadde folk etter hvert tenkt at det er også hot. Bare tenk hvordan vi har akseptert alle ting som er blitt ansett for "æsj" for ikke så lenge siden. Vi snakker ikke steinalderen her liksom. Anonymkode: e69f3...655 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hahaha, dummeste jeg har lest! Du er ikke ung lenger hvertfall 😂😂 Anonymkode: f712e...f19 35 år må vel kunne kalles "forholdsvis ungt" som han skriver. De fleste har ganske mange år igjen etter fylte 25. Anonymkode: a7c99...986
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #13 Skrevet 17. april 2023 Det er fullt mulig at noen som har noen få kilo ekstra kunne blitt motivert til å ta en løpetur e.l. sammen med en kjæreste, eller spise sunnere. Det er ofte ikke så lett å ta sånne grep alene, eller bare for egen del. Anonymkode: 0922d...a94 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #14 Skrevet 17. april 2023 Takk for informasjonen. Anonymkode: 2af43...167
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 Høres mer ut som du er konfliktsky enn overfladisk. Anonymkode: 45af9...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Skrevet 17. april 2023 Har du eller har du tidligere hatt lav selvtillit? Jeg er overvektig og har datet både trente og utrente. De jeg har hatt draget på oppgjennom har vært de som ofte har hatt stor selvtillit. Menn som driter i hva andre tenker. Merker faktisk forskjell på de som har hevet seg på treningsbølgen de siste årene og "fortjener bedre" enn meg nå, og på de som alltid har vært kjekk og trent. Sistnevnte bryr seg ikke hva andre sier mens førstnevnte er stort sett bare ute etter sex for de tør ikke stå fram med overvektige meg som kjæreste. Jeg tenker for din egen del og en eventuell partners del så burde du finne ei som er slank og trent. En partner fortjener ikke å føle å bli gjemt bort fordi du er flau, eller å føle at du har tatt til takke med vedkommende. Og det er helle ikke galt å ha en preferanse for hvordan en partner skal se ut. Anonymkode: b388d...69a 2
Norsegirl Skrevet 26. april 2023 #17 Skrevet 26. april 2023 Alle har preferanser. Selv oss tjukke damer. Hvis du ikke liker overvektige damer, så prøv deg på ei slank ei. Hvis du lar andre sine meninger stå forran dine egene bør du jobbe mer med din egen selvtillit og prøve å stå støtt i deg selv. Folk får det gjerne til å se ut som at folk har tatt "til takke" med en tjukk dame, men det finnes mange som tenner på det også. Er som jeg sier at alle har forskjellige meninger og preferanser. Min opplevelse er at jo eldre du blir jo mindre bryr folk seg. Man har mer enn nok med seg selv. Får du noen ufine kommentarer fra venner kan du jo heller tenke over hvor godt du liker den personen og hvor dømmende de er mot deg og din eventuelle partner. håper du finner ei du liker og blir stolt av å vise frem - uansett vekt og utseende.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #18 Skrevet 26. april 2023 Du ønsker ikke å være overfladisk? Du får vel prøve litt bedre da... Anonymkode: c4b89...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå