AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 Har begynt å bruke K18, men hvilken kur bør jeg kombinere med denne?🙂 Eventuelt også shampoo og balsam hvis noen har noen tips! Anonymkode: 427ff...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg bruker olaplex sin fuktkur, noen ganger samme dag som k18 (k18 i håndkletørt hår først, vente ti minutter til den har aktivert seg, så olaplex fuktkur og skylle ut etter 10-30 minutter. Jeg har lest her inne før at man kan gjøre det sånn, men må være ærlig å si at jeg er redd for at dette kastrert bort k18 som egentlig ikke skal skylles ut, men noen mente den kun trenger fem minutter for å aktivere seg i håret og kan skylles ut etter det) men som regel separat. Anonymkode: 1ecee...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Del Skrevet 16. april 2023 Ikke kastrert bort 😂 kastet bort! Skal det stå hahah. Skrivefeil i innlegget over! Anonymkode: 1ecee...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå