Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Hvilke er de vakreste ord DU har hørt? Har noen sagt noe helt utenom det vanlige til deg? Noe som rørte deg og som du vet du aldri vil glemme?
Kanebo Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Kjæresten sier ofte fine ting til meg..men noe av det jeg har blitt mest rørt over var noe han skrev i et kort.Bor et par timer unna kjæresten min,så sender av og til brev eller kort til hverandre. På et kort jeg fikk for et par dager siden hadde han skrevet et dikt til meg,og på slutten hadde han skrevet "Men, verdens vakreste blomst i verden er den blomsten som vokser i mitt hjerte. Kjærlighetens blomst som vokser for deg *navn*" Syns det var veldig søtt :kys_2:
Gjest vega i.i. Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 En eks av meg sa at jeg var vakrere enn blomsterengen. Nå løy jeg... Det han sa at jeg var vakrere enn en blomst. Jeg ba han ta en titt ut av vinduet på gamlegården, og sa at det du egentlig mener er vel at jeg er vakrere enn blomsterengen... Og han var enig. Jeg savner han ennå, men vet ikke om vi kan klare å finne tilbake. Jeg fikk meg en ny samboer etter 1,5 år og det var på samme tid som vi kanskje skulle finne tilbake igjen. Det vil ikke si at han ikke hadde sine. Vi var /er venner, så vi forteller og er åpne. Men det er fortid. Og det var en grunn til at det ble slutt.
Nelle Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Disse ordene kommer jeg definitivt aldri til å glemme; "Nå kan jeg dø". Det var en gutt som sa det til meg etter at jeg hadde sugd ham - og etter at etterskjelvingene av orgasmen hans hadde forlatt kroppen hans (sånn ca. en halv time etter at han kom). Han mente det var så deilig at han kunne dø - han hadde opplevd livets klimaks liksom... Endret 3. januar 2006 av Nelle
Vincent Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Når Elise sier "Glad i deg." Blir varm i kroppen og smiler fra øre til øre. Vakreste og vakreste... Men ja... :) :) :)
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 "God morgen. Ville bare si til deg at jeg er utrolig glad i deg og at jeg er utrolig glad for at du er jenta mi. "
diddi Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 En eldre mannlig kollega tilbød meg sjokolade, og jeg takket nei med den begrunnelse at jeg nå har begynt et "nytt og bedre liv" og forsøkte å gå ned i vekt. Da svarte han: "Diddi, det kan aldri bli for mye av deg." Jeg synes det var veldig hyggelig sagt.
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Eksen min sa en gang at "du ville vært sexy om du så hadde rustning på deg". Litt flåsete - men jeg husker det som veldig fint.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 4. januar 2006 #9 Skrevet 4. januar 2006 Jeg vil alltid elske deg, for alt det du har gitt meg. Ingen har värt så klok mot meg som du.
Samantha Skrevet 4. januar 2006 #10 Skrevet 4. januar 2006 Eksen skreiv melding til meg då eg var ute og reiste nokre mnd: "Eg savnar deg sånn pus! Savnar til og med at du tørkar ostepop på sofaen min og brukar foten til å opne bildøra..." Eg syns det var kjempesøtt sagt, for det var noko som irriterte han egentlig grenselaust at eg alltid gjorde det.
Gjest 1111 Skrevet 4. januar 2006 #11 Skrevet 4. januar 2006 "Øynene dine ser ut til at de vil fortelle verden noe". Det ble sagt av en venn av meg en dag.
Gjest lumina Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 Syns det vakreste jeg har hørt er når samboeren min og jeg ligger nakne sammen og koser og døser.. og han sier navnet mitt på en så uendelig varm og kjærlig måte etterfulgt av "elsker deg".. Navnet mitt er så pent når han sier det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå