Gå til innhold

Fantaserer du kvinner under onaniering ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke nyte der man er? Se på partneren og nyte den kroppen og personen.

Anonymkode: 6f941...633

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ikke nyte der man er? Se på partneren og nyte den kroppen og personen.

Anonymkode: 6f941...633

Tråden handler om onanering. 

Anonymkode: 85008...945

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 16.18):

Det hender at jeg gjør, til og med eksen før eksen og eksen før eksen før eksen. 

Eier ingen skam heller. 

Er jeg da en dårlig person? 

Anonymkode: 90aad...d1d

Du er ikke en dårlig person, men det er ekkelt.

Anonymkode: 06285...dde

Skrevet

Fantaserer ja, men ikke mer tabu enn at jeg kan dele mine fantasier med min mann. Har også hatt samtaler med noen venninner om hvilke fantasier man har, så nei ikke særlig tabu, selv om jeg ikke deler mine fantasier med hvem som helst. 

AnonymBruker
Skrevet

Så klart, fantasering er halve veien til orgasme. Vibratoren gjør resten av jobben.

Jeg fantaserer forøvrig alltid om to menn sammen, jeg er kun tilskuer 😏

Anonymkode: ea6fe...250

Skrevet

Fantaserer  okvinner ja - konkrete personer - gjerne nakne eller i tighte klær - ikke noen jeg har sett nakne før - der er litt av leken - å se for seg hvordan de kan se ut uten klær - og i lekne situasjoner.

• Liker 1
Skrevet
Dubidu skrev (17 minutter siden):

Fantaserer  okvinner ja - konkrete personer - gjerne nakne eller i tighte klær - ikke noen jeg har sett nakne før - der er litt av leken - å se for seg hvordan de kan se ut uten klær - og i lekne situasjoner.

alltid med hår

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 14.23):

Går veien til orgasme hos kvinner igjennom en  tabubelagt fantasiverden  som de  helst ikkje ønsker å dele med menn. ?         

Anonymkode: 2be4a...915

Store individuelle forskjeller.

Selv fantaserer jeg aldri under sex eller når jeg onanerer.

Anonymkode: ff085...e94

Skrevet

Tror nok de fleste fantaserer bak lukkede øyne når vi onanerer.. det er vel ingen som fantaserer eller tenker på hva man skulle ha gjordt i hagen😅 da tror jeg neppe orgasmen kommer..

Fantasier er egentlig en usynlig erogen sone, så heftige fantasier er med på å sende impulser til lykkebegeret. Det er jo en nyttig ting som hjelper oss til orgasme.. At enkelte fantaserer kun på kjæresten, har jeg vansker med å forstå🤔

I mine tanker har ikke kvinnene ansikt, selv nabodama som jeg kjenner godt er ansiktsløs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...