Gå til innhold

Er det flaut å møte kjæresten på tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, synes dere det er flaut å si til folk at dere har blitt kjent på tinder med den dere dater/er sammen med? Føler dere at det er mye fordommer mot det?

Anonymkode: c19d9...cf8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det er mer regelen enn unntaket i disse dager, så nei.

Anonymkode: ed008...ba0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var flaut når tinder var nytt så jeg turte ikke si det til noen at det var jeg jeg møtte eksen. Nå til dags er jo ca halvparten av par tinder par så det er ikke flaut å si lenger syns jeg 

Anonymkode: 76e7e...68e

• Liker 1
Skrevet

Nei, har vært sammen med en i snart 2 år og vi møttes på tinder. Er ikke noe galt i det, jeg er glad for at vi møttes. Mange som blir overrasket over at vi faktisk fikk et forhold ut av det og har holdt sammen når de får høre at det er der vi møttes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo så vanlig å møte partneren sin på nett i disse dager, så nei, det kan jeg aldri tenke meg er noe særlig vanlig at folk går rundt og tenker. Tinder er jo en av de største, så det er helt vanlig å møte kjæresten et sånt sted.

Anonymkode: a9b7f...c68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, synes dere det er flaut å si til folk at dere har blitt kjent på tinder med den dere dater/er sammen med? Føler dere at det er mye fordommer mot det?

Anonymkode: c19d9...cf8

Kunne ikke ha brydd meg mindre om hvordan folk ble sammen med partneren sin😅

Men finnes jo sikkert dem som har fordommer mot slikt og, jeg blir ikke lengre overrasket over hva folk skal dømme andre for🥹

Anonymkode: 13407...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...