AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #21 Del Skrevet 16. april 2023 Ukrainere er vel en blanding av alle slags type personligheter - som alle folkeslag. Mitt inntrykk er at en del kan være mer tradisjonelle med tanke på familie, ekteskap, kjønnsroller osv. Noe som er positivt. Men det kan være greit å være klar over - med tanke på hvor uansvarlige de fleste norske menn og kvinner er - at Ukraina er et høyrisikoland med tanke på HIV utrebdelse blant den heterofile delen av befolkningen. De hiv smittetallene blant heterofile er ekstremt sjokkerende sammenlignet med resten av Europa og øst europa. Men hiv hurtigtest (hjemmetest) kan man bestille gratis og få rett i postkassen, problem solved, men nordmenn flest gidder jo ikke bruke tiden på sånt - noe man selvfølgelig burde uavhengig av hvilken nasjonalitet partner har. Anonymkode: 7e3f4...d93 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #22 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ukrainere er vel en blanding av alle slags type personligheter - som alle folkeslag. Mitt inntrykk er at en del kan være mer tradisjonelle med tanke på familie, ekteskap, kjønnsroller osv. Noe som er positivt. Men det kan være greit å være klar over - med tanke på hvor uansvarlige de fleste norske menn og kvinner er - at Ukraina er et høyrisikoland med tanke på HIV utrebdelse blant den heterofile delen av befolkningen. De hiv smittetallene blant heterofile er ekstremt sjokkerende sammenlignet med resten av Europa og øst europa. Men hiv hurtigtest (hjemmetest) kan man bestille gratis og få rett i postkassen, problem solved, men nordmenn flest gidder jo ikke bruke tiden på sånt - noe man selvfølgelig burde uavhengig av hvilken nasjonalitet partner har. Anonymkode: 7e3f4...d93 Det er ikke HIV som er så ille i Ukraina, reiser noen av dere dit så er det tuberkulose dere skal være forsiktige med. Det er nok at noen hoster på bussen så er du smittet. Og det er det mange som gjør. Ukraina er et vakkert land ❤️ Men korrupt og har ikke samme helsevesen som her. Og dere som tror kvinner er så mye snillere i Ukraina, de er det, de er virkelig det, helt til de er gift og de har fått norsk statsborgerskap. https://www.thesun.co.uk/news/18638671/ukraine-refugee-left-partner-love/ Anonymkode: 9eb68...df1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #23 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke HIV som er så ille i Ukraina, reiser noen av dere dit så er det tuberkulose dere skal være forsiktige med. Det er nok at noen hoster på bussen så er du smittet. Og det er det mange som gjør. Ukraina er et vakkert land ❤️ Men korrupt og har ikke samme helsevesen som her. Og dere som tror kvinner er så mye snillere i Ukraina, de er det, de er virkelig det, helt til de er gift og de har fått norsk statsborgerskap. https://www.thesun.co.uk/news/18638671/ukraine-refugee-left-partner-love/ Anonymkode: 9eb68...df1 De fleste foretrekker nok tuberkulose fremfor HIV. Men jeg er helt enig i at man også skal ha oppdatert BCG vaksine og at tuberkulose situasjonen der er sjokkerende. Anonymkode: 7e3f4...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #24 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor akuratt ukrainsk? Om du tenker på å få overtaket på en krigstraumatisert ungjente som ikke har noen i dette landet og blir avhengig av deg for å overleve så bør du gå noen runder med deg selv Anonymkode: 589c1...c1a Enig. Men det er ikke det som er verst. Må være kjekt å være med ei med krigstraumer... det kan være tungt hvis man er uheldig Anonymkode: 97b26...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #25 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): fint at du fant et eksempel og tror dette er fakta uansett om hun bare ser på fotball eller whatever så er hun forsatt bedre enn en gjennomsnittelig kravstor og dramafull norsk kvinne han jeg kjenner gikk gjennom et datingbyrå med speed dating og de hadde statistikk for alle som var med hvor mange av parene som forble sammen og giftet seg i ettertid og det var over 80 prosent Norge har 3 ganger høyere skillsmissestatistikk enn ukraina, ukraina er ikke infisert av feminisme og venstre radikale woke ideologier Anonymkode: 12978...180 Ja, det er fordi damer er avhengige av mannen, ikke fordi de ikke ønsker å skille seg. Anonymkode: 0353d...652 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #26 Del Skrevet 16. april 2023 Har gitt opp norske damer så prøver å finne andre veier, det er dritt å ikke oppleve kjærlighet fra det motsatte kjønn. Det bør ikke være tabulagt å bli sammen med utenlandske damer. Jeg godtar rollen som forsørger hvis jeg møter ei tradisjonell dame. Anonymkode: 6de91...615 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 16. april 2023 #27 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Øst europeiske kvinner finner seg ikke så mye tull som norske kvinner gjør, så lykke til med å forsøke utnytte dem. Anonymkode: a1afd...a0f Kan jo hende at vedkommende ønsker noen fra øst-europa da vedkommende kanskje ikke har de typiske vest-europeiske verdiene. Er ikke sånn at hvis du vil ha en fra øst-europa at du er en galning for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 16. april 2023 #28 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har gitt opp norske damer så prøver å finne andre veier, det er dritt å ikke oppleve kjærlighet fra det motsatte kjønn. Det bør ikke være tabulagt å bli sammen med utenlandske damer. Jeg godtar rollen som forsørger hvis jeg møter ei tradisjonell dame. Anonymkode: 6de91...615 Er der jeg og. Har dog fremdeles et snev av håp å finne noen med noenlunde samme verdier som meg i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #29 Del Skrevet 17. april 2023 Det der skjønner jeg ikke i Norge. Når det er utenlandske damer så snakker vi om koner . Når det er norske så blir det kjærester , i det beste samboere for det meste og venter på ekteskapet ofte 10+ år. Begynn å sette pris på de norske kjærestene deres og alt skal bli bra... Jenter og damer går jo årevis og furter på giftemål Anonymkode: 97b26...edb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #30 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det der skjønner jeg ikke i Norge. Når det er utenlandske damer så snakker vi om koner . Når det er norske så blir det kjærester , i det beste samboere for det meste og venter på ekteskapet ofte 10+ år. Begynn å sette pris på de norske kjærestene deres og alt skal bli bra... Jenter og damer går jo årevis og furter på giftemål Anonymkode: 97b26...edb Det er jo opp til damene! Hvem tvinger dem til å vente på ekteskapet i 10 år? I mitt hjemland sier man: har han ikke fridd etter 1 år, løp! Jeg ville aldri ventet mer enn det. Ikke fordi jeg ønsker å gifte meg. Nei, det er rent prinsipp. Anonymkode: 0353d...652 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 17. april 2023 #31 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg synes det er et litt rart spørsmål, men ikke rarere enn alle trådene om polske menn, menn fra Midtøsten etc. Jeg kjenner ingen ukrainske kvinner, men hele 5 russiske (hvorfor er det så mange av dem?) Tipper det omtrent går ut på ett kulturelt sett. De har egentlig bare én til felles: De er veldig seriøse i jobben sin. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #32 Del Skrevet 17. april 2023 Denne tråden er et perfekt eksempel på at diskriminering finnes i Norge, til dere som ikke tror på det. Tenk å omtale en hel folkegruppe med kvinner som objekter. Jeg blir ordløs av synet til enkelte av dere. Og hvor mange som heller deltar i diskusjonen om hvordan ukrainske kvinner er, istedenfor å sette TS på plass. Anonymkode: eaa59...9ef 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #33 Del Skrevet 17. april 2023 Isambard skrev (3 timer siden): Jeg synes det er et litt rart spørsmål, men ikke rarere enn alle trådene om polske menn, menn fra Midtøsten etc. Jeg kjenner ingen ukrainske kvinner, men hele 5 russiske (hvorfor er det så mange av dem?) Tipper det omtrent går ut på ett kulturelt sett. De har egentlig bare én til felles: De er veldig seriøse i jobben sin. Ukraina og Russland er ikke det samme. Dårlig gjort å skrive "jeg kjenner ingen ukrainske kvinner, men hele 5 russiske" når krigen handler også om å frigjøre seg fra russisk imperialisme. Anonymkode: eaa59...9ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #34 Del Skrevet 17. april 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor akuratt ukrainsk? Om du tenker på å få overtaket på en krigstraumatisert ungjente som ikke har noen i dette landet og blir avhengig av deg for å overleve så bør du gå noen runder med deg selv Anonymkode: 589c1...c1a Hvis man kan litt av språket og kulturen fra før og synes de er attraktive, hvorfor ikke? Men hvis man er kuet av bygdedyret og har angst for sladrekjerringer må man så klart holde seg unna. Anonymkode: b83f7...bbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #35 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ukraina og Russland er ikke det samme. Dårlig gjort å skrive "jeg kjenner ingen ukrainske kvinner, men hele 5 russiske" når krigen handler også om å frigjøre seg fra russisk imperialisme. Anonymkode: eaa59...9ef Folk/kultur er jo det samme Anonymkode: 0353d...652 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #36 Del Skrevet 17. april 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: ikke vær misunnlig fordi du er singel bitter og gammel Anonymkode: 12978...180 Hvorfor skal man være misunnelig på en liten guttunge som ikke kan skrive norsk? Var vel derfor du fikk deg ei annen, fordi du ikke får deg ei norsk dame. Anonymkode: ca1f6...fcb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #37 Del Skrevet 17. april 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Denne tråden er et perfekt eksempel på at diskriminering finnes i Norge, til dere som ikke tror på det. Tenk å omtale en hel folkegruppe med kvinner som objekter. Jeg blir ordløs av synet til enkelte av dere. Og hvor mange som heller deltar i diskusjonen om hvordan ukrainske kvinner er, istedenfor å sette TS på plass. Anonymkode: eaa59...9ef Ingen menn som tenker på at de er født av kvinner nei. Ingen som er ydmyke der. Anonymkode: ca1f6...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 17. april 2023 #38 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ukraina og Russland er ikke det samme. Dårlig gjort å skrive "jeg kjenner ingen ukrainske kvinner, men hele 5 russiske" når krigen handler også om å frigjøre seg fra russisk imperialisme. Anonymkode: eaa59...9ef Jada, det er en upassende ting å skrive midt i denne krigen. Helt sant, men upassende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #39 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne tråden er et perfekt eksempel på at diskriminering finnes i Norge, til dere som ikke tror på det. Tenk å omtale en hel folkegruppe med kvinner som objekter. Jeg blir ordløs av synet til enkelte av dere. Og hvor mange som heller deltar i diskusjonen om hvordan ukrainske kvinner er, istedenfor å sette TS på plass. Anonymkode: eaa59...9ef Nå ha ikke dere millitante krampefeminister tatt over hele KG ennå, selv om ikke det er langt unna. Så det er fortsatt ytringsfrihet her. Anonymkode: 0847f...4d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #40 Del Skrevet 7. februar 2024 Naboen var gift med 15år yngre. Største goldigger damen ever. Spaserer fortsatt rundt i magetopper og tror hun er guds gave til menn. Mistenker prostitusjon. Hun har også fått ny bil ( veldig dyr bil). Sikkert fått fra en gammel rik fyr😂 Ser henne av og til henting/levering barn. Hun har barna kun helger. Nabo mannen har nesten all omsorg og funnet seg en jevnaldrende hyggelig norsk kvinne nå. Anonymkode: a93d9...915 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå