Gå til innhold

pleier dere å kjøre taxi hjem fra byen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller får dere kjente til å hente dere. det er jo så dyrt.

Anonymkode: 376b4...bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller får dere kjente til å hente dere. det er jo så dyrt.

Anonymkode: 376b4...bec

Hørt om buss?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tar bussen. Nattbuss eller en annen buss som går hele døgnet. Nattbussen tar natt-takst, men på den andre vanlige bussen som går hele døgnet er det vanlig takst, så billig å komme seg hjem. Stopper under 10 minutters gange fra der jeg bor. Bor i Oslo. 

Det har imidlertid skjedd noen få ganger de siste årene at jeg har tatt taxi hjem hvis jeg har vært veldig beruset, og derfor "lett å overfalle" (er kvinne), eller hvis jeg har hatt vonde sko på (høye hæler osv).

Anonymkode: 1f027...b1b

AnonymBruker
Skrevet

Tar bussen.

Anonymkode: 164b9...8e1

Skrevet

Kjører ikke taxi hjem fra byen, sitter alltid på☺️

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar t-bane/buss hjem hvis jeg har vært i byen. Noe annet hadde blitt fryktelig dyrt. 

Anonymkode: 649bc...262

AnonymBruker
Skrevet

Tok alltid taxi de årene jeg var ute å festet på byen. Angrer på alle pengene jeg brukte på taxi, alkohol og nattmat. Gikk mange tusen i måneden i flere år som kunne gått til egenkapital på bolig i stedet!!! 

Anonymkode: 9a46d...72c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Taxi er altfor dyrt. Nesten 400 kr for 6 km natt til søndag. Jeg tar nattbuss, avtaler med noen om henting og jeg har også gått hjem eller tatt Ryde halve veien og gått resten (bor utenfor sone).

Anonymkode: 64318...a9c

AnonymBruker
Skrevet

Taxi ja , går ikke nattbuss her jeg bor.

Anonymkode: 35478...fde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg tar bussen. Nattbuss eller en annen buss som går hele døgnet. Nattbussen tar natt-takst, men på den andre vanlige bussen som går hele døgnet er det vanlig takst, så billig å komme seg hjem. Stopper under 10 minutters gange fra der jeg bor. Bor i Oslo. 

Det har imidlertid skjedd noen få ganger de siste årene at jeg har tatt taxi hjem hvis jeg har vært veldig beruset, og derfor "lett å overfalle" (er kvinne), eller hvis jeg har hatt vonde sko på (høye hæler osv).

Anonymkode: 1f027...b1b

Det er vel noen tiår siden det var nattakst på nattbuss i Oslo. Vanlig takst, og månedskort gjelder

Anonymkode: 7a02f...08a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri, kun buss, går (nesten) hele døgnet her jeg bor. Venninnene mine, vi er godt voksne, tar alltid taxi. Føler meg gnien, men har spart tusenvis.

Anonymkode: f5f49...816

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker å ha sjåfør på egen bil.

Anonymkode: f729a...6c1

Skrevet

Går ikke nattbuss der jeg bor så hvis man er ute noe sted har man tre valg: taxi, bli kjørt av bekjente eller å gå hjem. Det billigste er vel å gå hjem da det er gratis, men funker dårlig om man er langt unna hjemmet. Med tanke på at de bekjente jeg har som er villige til å kjøre folk på natt forventer betaling nesten på lik linje som taxi tar, så blir det ofte taxi om det blir for langt å gå hjem. 

AnonymBruker
Skrevet

Tar buss, bane eller går. Uber en sjelden gang. Liker best å gå.

Anonymkode: 33ad5...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...