Amanlis Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Var innom REMA for å kjøpe clementiner/mandariner, og blei forferdet da jeg oppdaget at de ikke hadde clementiner. Og jeg som bare elsker det. Jaja, da er det bare å vente til oktober når de kommer tilbake.
Nella Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Syns det er klementiner i butikken hele året jeg?? Men spiser det bare til jul. Kan ikke huske å ikke ha sett det, men kikker jo ikke etter det heller om sommeren. Så masse på alle butikkene jeg var på i går ihvertfall. Det husker jeg
Amanlis Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2006 KAnskje det bare var i den butikken jeg var i da. Håper det altså
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 De hadde masse klementiner på Meny i dag, i allefall. (Du finner ikke ferske mandariner eller clementiner i norske butikker. )
Arkana Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Masse klementiner i butikkene rundt oss i allefall.
Gjest Catwoman Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 hehe...klementinene er nok ikke borte nei, de er i butikken hele året de nå. Jeg har fortsatt ganske stor eksponering på klementiner i butikken hos meg - og det er fortsatt Cevita klementiner.
Amanlis Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2006 Da håper og tror jeg at det bare var i den ene butikken!! :icon_razz:
Grooo Skrevet 5. januar 2006 #9 Skrevet 5. januar 2006 De hadde lassevis på RIMI i går i alle fall, og de var knallgode
-Fisken- Skrevet 5. januar 2006 #10 Skrevet 5. januar 2006 Det er rart hvordan clementiner blir ekstra gode i juletiden Spiser det så og si aldri ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå