Gjest Gjest_nille_* Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Fant denne siden...kanskje for noen som har noe på hjertet? http://barnundersystemet.moo.no/
LilleBille Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 ?????? :klø: Hva er liksom meningen her da? ← Reklame for nytt forum kanskje :klø:
Gjest Gjest_nille_* Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Vel, det er jo "Familie og barn" som er tema her...kanskje det er noen som kunne trenge en side som hadde emne kun om hvordan det er å ha en tøff hverdag.
marta Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Det var jo ikke så mange brukere der inne. Man er nødt til å registrere seg for i det hele tatt og komme inn på forum, og jeg er strålende fornøyd med dette forumet her Her får jeg stort sett svar på hva det måtte være
Gjest Gjest_nille_* Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Nå er jo forumet nyåpnet da..dessuten så er det kanskje ikke så mange som trenger fasit svar når det kommer til følelser av det de har opplevd. Men bra at du trives her inne...det gjør jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå