AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 En voksen i nær familie spiller i korps. Korpset har konserter relativt ofte, med inngangsbilletter (150 kr per pers). Vedkommende ønsker så veldig at vi og barna skal komme og se, og vi har gjort det noen ganger også. Men helt ærlig... jeg liker korpsmusikk best på 17.mai, eller fremført av profesjonelle. Og bruker gjerne 600 kr på noe helt annet enn lokalkorpset. (Ta med ungene på kino eller teater feks). Ungene er 5 og 6 år og synes egentlig korps bråker når det spilles inne i en gymsal, men de sitter da der relativt rolige og demper lyden litt ved å holde hendene over ørene. Men så ønsker vedkommende så veldig at vi skal komme... Så går man på sånt for samvittighetens skyld, eller er det greit å si nei takk. Jeg synger forøvrig i kor selv, og synes jo det er hyggelig om folk jeg kjenner ser på. Men jeg har full forståelse for at feks kirkekonsert ikke er for hvem som helst. Så jeg pleier å være tilbakeholden med å pushe det på folk... Og spesielt når billettene koster. Anonymkode: 97cbe...21f 2
svartkatt Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Hver gang er hvertfall ikke nødvendig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Jeg jobber med korps, og tror ikke det er så ofte venner orker å komme. Det er mer familie eller andre som driver med korps selv. Syns det er helt forståelig at man vil bruke tid med familien og penger på noe dere selv syns er gøy. Veldig hyggelig av dere å ha dratt tidligere, men en gang i blandt er mer enn man egentlig burde forvente. Anonymkode: 4442e...112 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå