Gå til innhold

13 år gammel jente savnet i Danmark etter å ha gått avisbudrunde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Jeg ser at de også leter med en drone rundt det avsperrede huset.

Skrevet

Slike saker ender sjeldent bra. Stakkars familie og venner, Får håpe på et mirakel at de finner henne i live. :hjerte:

• Liker 4
  • Hjerte 9
Skrevet

Tom for ord

♥️

Skrevet

Hva skal man si her? Jeg har nå hørt på hver eneste nyhetssending og mellom sendingene følger jeg med på VG, om det kommer noen oppdateringer. Det at de har funnet hennes mobil og veske, men ikke henne...😔 

Skrevet

Grusomt :( Bare det at foreldrene selv fant sykkelen, vesken og telefonen hennes kastet i grøfta langs veien lover veldig dårlig allerede.

Jeg håper de finner henne i live.

En dansk kollega av meg sa at politiet jobber med teorien at hun er bortført av noen med kjøretøy. Da kan hun være hvor som helst :(

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
sommermor skrev (1 time siden):

Uff. Jeg ser at de også leter med en drone rundt det avsperrede huset.

Hvorfor undersøker de ikke inni huset?

Skrevet
1 minutt siden, pippippen said:

Hvorfor undersøker de ikke inni huset?

De gjør det?

Skrevet
Drizzt skrev (1 time siden):

Grusomt :( Bare det at foreldrene selv fant sykkelen, vesken og telefonen hennes kastet i grøfta langs veien lover veldig dårlig allerede.

Jeg håper de finner henne i live.

En dansk kollega av meg sa at politiet jobber med teorien at hun er bortført av noen med kjøretøy. Da kan hun være hvor som helst :(

Bortført eller påkjørt😞

Tenkte med en gang på Sigrid-saken for noen år siden. 

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
6 minutter siden, bonsaijenta said:

Bortført eller påkjørt😞

Tenkte med en gang på Sigrid-saken for noen år siden. 

Hvis hun hadde blitt påkjørt ville det nok vistes på sykkelen, og jeg tviler på at det ikke ville blitt omtalt i pressen. Det er nok bortføring.

• Liker 6
Skrevet
Susanne skrev (4 minutter siden):

Nå kaller de inn til pressekonferanse... 💔Er vel store sjanser for at de har dårlige nyheter? 

Kaller inn til pressekonferanse i forsvinningssaken - TV 2

Nei faen 😔 Håper at de bare opplyser om at de søker og håper på det beste. Håpet lever. 

• Hjerte 2
Skrevet

Helt forferdelig . Håper de finner henne

Skrevet
MunkenIDomen skrev (4 minutter siden):

Hvis hun hadde blitt påkjørt ville det nok vistes på sykkelen, og jeg tviler på at det ikke ville blitt omtalt i pressen. Det er nok bortføring.

Håper du har rett og at hun fortsatt er i live. 

• Hjerte 2
Skrevet

Sykkelen, vesken og mobilen til Filippa har blitt funnet i en grøft.

Søndag rundt klokken 13.20 skriver dansk TV2 at politiet er ankommet med en minigraver til stedet som er avsperret.

Gjest Linny111
Skrevet
33 minutter siden, Susanne said:

Nå kaller de inn til pressekonferanse... 💔Er vel store sjanser for at de har dårlige nyheter? 

Kaller inn til pressekonferanse i forsvinningssaken - TV 2

Men om de deler bilde, kanskje de håper noen har sett henne eller har nye opplysninger om område hun kan være i? Jeg håper virkelig det…

Skrevet
Linny111 skrev (10 minutter siden):

Men om de deler bilde, kanskje de håper noen har sett henne eller har nye opplysninger om område hun kan være i? Jeg håper virkelig det…

Ja det håper virkelig jeg og. Men tror de kan gå ut med bilde også om hun er funnet, for å få flere tips fra vitner (at folk kan huske bedre når de får se bildet). Men vi håper i det lengste på at hun er i god behold 🙏

• Liker 2
Skrevet

Jeg har dessverre en dårlig magefølelse i denne saken 😪

Gjest Linny111
Skrevet
16 minutter siden, Susanne said:

Ja det håper virkelig jeg og. Men tror de kan gå ut med bilde også om hun er funnet, for å få flere tips fra vitner (at folk kan huske bedre når de får se bildet). Men vi håper i det lengste på at hun er i god behold 🙏

Det er sant… Vi får vente og se hva som blir sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...