AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Svigerinna mi er en fin dame, vi har barn i lik alder og vi møtes ofte, dels fordi vi er familie og dels fordi barna våre er gode venner. Problemer er at hun lukter, det lukter noe sterkt og ekkelt, som en stram kjøttlukt eller hudlukt, jeg kan ikke helt beskrive det men det er ille. Når vi satt rundt matbordet her om dagen måtte jeg sørge for at jeg satt langt unna henne. Hun er singel og sliter med å få seg kjæreste, jeg tror dette er en av grunnene, men hvordan skal hun vite det? Jeg nekter å såre henne. Hun er en super dame, fungerer fint i det sosiale liv, har høy utdanning og er i full jobb. Anonymkode: ed686...0f4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Anonymt brev i postkassa 😉 Anonymkode: e2b57...636 3
NiceOrNothing Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svigerinna mi er en fin dame, vi har barn i lik alder og vi møtes ofte, dels fordi vi er familie og dels fordi barna våre er gode venner. Problemer er at hun lukter, det lukter noe sterkt og ekkelt, som en stram kjøttlukt eller hudlukt, jeg kan ikke helt beskrive det men det er ille. Når vi satt rundt matbordet her om dagen måtte jeg sørge for at jeg satt langt unna henne. Hun er singel og sliter med å få seg kjæreste, jeg tror dette er en av grunnene, men hvordan skal hun vite det? Jeg nekter å såre henne. Hun er en super dame, fungerer fint i det sosiale liv, har høy utdanning og er i full jobb. Anonymkode: ed686...0f4 Stakkar. Det kan jo være av maten hun spiser eller uoppdaget sykdom . Sikkert mange rundt henne som kjenner dette . Det kan jo godt hende hun er klar over det allerede . Hadde vertfall kvidd meg for å si noe , selv om det muligens hadde vært det «rette « .
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Stakkar. Det kan jo være av maten hun spiser eller uoppdaget sykdom . Sikkert mange rundt henne som kjenner dette . Det kan jo godt hende hun er klar over det allerede . Hadde vertfall kvidd meg for å si noe , selv om det muligens hadde vært det «rette « . Enig, kanskje jeg bare må la det ligge. Men det er veldig ekkelt å omgås henne når det lukter så ille. Det er kvalmende. Anonymkode: ed686...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Har hun en sykdom? Noen sykdommer gjør at man kan lukte. Eller så kan det være medisiner om hun går på det. Anonymkode: 4acad...0cb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hun en sykdom? Noen sykdommer gjør at man kan lukte. Eller så kan det være medisiner om hun går på det. Anonymkode: 4acad...0cb Hun går ikke på medisiner så vidt meg bekjent. Ikke noen sykdommer jeg har hørt om heller. Anonymkode: ed686...0f4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymt brev i postkassa 😉 Anonymkode: e2b57...636 Nei. Skjønner ikke hvorfor derre forslaget alltid kommer. Det er feigeste løsning. Hvordan hadde du selv likt å få et brev i posten av noen du ikke aner hvem er? Hvor vedkommende sier at du stinker. Du aner ikke HVEM som har skrevet det, NÅR du har luktet, hvor mange som har luktet det osv. Og så skal du face hverdagen din hvor du må forholde deg til familie, kolleger, bhg ansatte, venner osv og du aner ikke hvem av disse som har skrevet anonymt brev til deg. Tenk deg tanken på at noen i din omgangskrets vil deg så vondt at de ikke tør ta det opp med deg direkte, men heller velger denne måten som gjør at du går rundt og er paranoid og usikker Anonymkode: 236bf...838 7 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 Hvordan er innemiljøet hjemme hos henne? Kan det være klærne hennes som lukter? F.eks pga at de blir liggende for lenge våte før hun henger de opp, dårlig ventilasjon i hjemmet, fukt/råte/mugg/sopp i hjemmet? Barnet mitt var hos dagmamma en kort periode, der det var en spesiell lukt i huset som jeg antar skyldes fukt/råte. Klærne til barnet mitt stinket, måtte skifte da vi kom hjem hver dag. Anonymkode: a3862...94b 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan er innemiljøet hjemme hos henne? Kan det være klærne hennes som lukter? F.eks pga at de blir liggende for lenge våte før hun henger de opp, dårlig ventilasjon i hjemmet, fukt/råte/mugg/sopp i hjemmet? Barnet mitt var hos dagmamma en kort periode, der det var en spesiell lukt i huset som jeg antar skyldes fukt/råte. Klærne til barnet mitt stinket, måtte skifte da vi kom hjem hver dag. Anonymkode: a3862...94b Det lukter mest fra håret hennes tror jeg, der er en kombinasjon av hud og hårlukt. Det lukter sterkt hud og kjøtt, men det lukter ikke svette. Anonymkode: ed686...0f4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 Angst har en spesiell lukt, så om hun plages med sterk angst, kan det lukte. Magnesium-mangel Kreft Sopp Vær grei og ta en prat med henne. Fortell det på en mild måte. Så hun slipper å være alene hele livet. Anonymkode: db3a8...53e 3 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 Kan du eventuelt ta det med mannen din, som kan ta det med evnt. foreldre til din svigerinne? Tenker det er lettere å høre det fra foreldre/søsken enn deg, så får du eventuelt vite om det er en underliggende grunn for at hun lukter. Anonymkode: f97ab...dd0 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 Jeg kjenner lukt fra folk som ikke dusjer hver dag. Den kroppslukten og fettlukta fra fett hår. Den er påfallende. Og litt eim av svette også. Vanskelig det. Tror ikke jeg hadde turt å si noe. Det er valg de tar. Anonymkode: c3280...1ed
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #13 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vanskelig det. Tror ikke jeg hadde turt å si noe. Det er valg de tar. Men hun hadde kanskje ikke tatt dette valget hvis hun hadde alle fakta. Trolig kjenner hun ikke lukten selv. Anonymkode: 7536d...8fb 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #14 Skrevet 16. april 2023 Man kan ikke lukte seg selv. Så hvordan tenker du at hun skal vite at hun lukter om ingen forteller henne det? Føler du ikke et ansvar her? Anonymkode: 99d61...390 1
Ms. Steele Skrevet 16. april 2023 #15 Skrevet 16. april 2023 Be broren hennes ta en prat med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #16 Skrevet 16. april 2023 Si fra hvis du finner en løsning! Har en svoger som er det samme. Han lukter svett muggen kjeller på en måte. Vet ikke hvordan ellers forklare det. Og jeg skjønner ikke hvor det kommer fra, for leiligheten hans lukter ikke noe. Men man kjenner det på han lang vei 😬 når han sitter i bilen min må jeg lufte bilen etterpå.. Anonymkode: 11e34...90e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #17 Skrevet 16. april 2023 Folknsom drikker mye har en rar kroppslukt Anonymkode: c629b...154
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18 Skrevet 16. april 2023 Min erfaring med lukt fra «normale mennesker» er også at det kommer av klær, eller hår. Anonymkode: ebfa0...0a1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #19 Skrevet 16. april 2023 Kan du ikke spørre mannen din om han syns hun lukter? Når dere er alene selvfølgelig. Og bare si du har lagt merke til det og om han er enig kan dere jo kanskje finne en måte å si ifra på. Anonymkode: f61ab...8ff
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #20 Skrevet 16. april 2023 Kan faktisk være at man ikke rengjør vaskemaskinen også. Kjæresten min sa en gang at det luktet spy av skulderen på toppen min selv om den var vasket 😅 rengjorde vaskemaskinen og tømte alle filtre osv, og da luktet klærne rent igjen Anonymkode: f61ab...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå