AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Kjører dere alltid vil til og fra barnehagen? Evt bor så nærme at dere kan gå uten vogn? Man kan vel ikke ha to vogner stående i barnehagen på dagtid samtidig?😅 Jeg må gå til barnehagen med vogn og drar videre på jobb, så kan ikke ta med vogn, betyr det at jeg ikke kan ha en egen sovevogn stående i barnehagen? Anonymkode: 67a4d...eda
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kjører dere alltid vil til og fra barnehagen? Evt bor så nærme at dere kan gå uten vogn? Man kan vel ikke ha to vogner stående i barnehagen på dagtid samtidig?😅 Jeg må gå til barnehagen med vogn og drar videre på jobb, så kan ikke ta med vogn, betyr det at jeg ikke kan ha en egen sovevogn stående i barnehagen? Anonymkode: 67a4d...eda Hvorfor trenger du egen sovevogn der om du går med vogn dit hver dag uansett? Anonymkode: eb7ea...aca 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor trenger du egen sovevogn der om du går med vogn dit hver dag uansett? Anonymkode: eb7ea...aca Fordi mannen kjører og trenger ikke vogna😅 Anonymkode: 67a4d...eda
spegel Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Hvis mannen kjører, så kan han jo ta med vogna de gangene det er aktuelt. I vår barnehage settes det triller og vogner i gangen til de som henter/leverer på den måten. Spør i bhg om det er greit, du 😄
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Hadde bare en vogn, om vi kjørte tok vi med vogna i bilen bare. Anonymkode: a2d8d...b34
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 Har hendt noen foreldre i barnehagen jeg jobber i har en sovevogn stående i barnehagen, også triller de til og fra med en liten trille som bare står utenfor døra til avdelingen i løpet av dagen. Anonymkode: ecd27...c35 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 Du kan vel ta med vogna hjem når du henter på slutten av dagen? Og trille til bhg dagen etter. Vi har gjort begge deler; busset til bhg med vogn som ble tatt med hjem igjen på bussen. Sovevogn stod igjen i bhg. Henting foregikk med bil stort sett, så hvis vogna sto igjen fra tidligere på dagen så ble den med hjem i bilen. Nå har vi kort gangavstand til bhg, så vi triller til/fra med sovevogna hver dag. Syns det var stress å sette igjen vanlig vogn i bhg i tillegg til sovevogn. Det var heller ikke ønskelig fra bhg sin side, at det ble satt igjen ekstra vogner/sykler/akebrett osv på bhg sitt område på dagtid. Dette er fristende leker for barn, og ikke "greit" at noen hadde feks vogn eller sykkel som de kunne holde på med i bhgtiden, og andre ikke. Anonymkode: b28da...82d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 Kan han ikke bare ta den med seg i bagasjen når han skal hente og levere? Jeg triller til/fra barnehagen, og mannen min kjører. Når han henter går vogna i bagasjen, og de få gangene han leverer går den også i bagasjen på vei bort. Vi kan la den stå igjen i garderoben hvis han henter og vi vet at han skal levere dagen etter, men det tør vi ikke. Vi har bare en vogn, og vi har bare en bil. Hva om det er noe galt med bilen og han må la den stå om morgenen? Jeg har ikke lyst til å bære et utålmodig barn (som for øvrig ikke kan gå enda) helt til barnehagen. 😆 Anonymkode: 62013...a85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå