AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Hun tenker bare at alt er fritt. Hun kan finne på å ta ting hjemme hos meg eller foreldrene mine uten å si noe og levere det tilbake senere. Hun soler seg på andre mennesker sin tomt når det er sol, bader på stranda deres og har generelt sett ikke noen forståelse for private ting. Når jeg sier noe på det kaller hun meg primitiv og sier man må lære seg å dele og at lufta er for alle Anonymkode: 13386...904
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Hvor gammel er hun..? Høres jo helt blåst ut Anonymkode: 0f6ee...697
NiceOrNothing Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun tenker bare at alt er fritt. Hun kan finne på å ta ting hjemme hos meg eller foreldrene mine uten å si noe og levere det tilbake senere. Hun soler seg på andre mennesker sin tomt når det er sol, bader på stranda deres og har generelt sett ikke noen forståelse for private ting. Når jeg sier noe på det kaller hun meg primitiv og sier man må lære seg å dele og at lufta er for alle Anonymkode: 13386...904 Off , høres jo ut som hun mangler grunnleggende life -skills .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå