Gå til innhold

Hvor mange vannglass har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilke har dere?

skal kjøpe nye nå og er usikker på hvor mange jeg bør kjøpe 

Anonymkode: 5cf04...3d7

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 18, pga storfamilie tidligere. Nå er vi bare to igjen, og hadde nok klart oss med det halve. 

Anonymkode: b11e2...78b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har seks i 'vanlig' størrelse, men bruker mest de store glassene på 0,5L som vi også har seks av. Vi er dog kun to personer i husholdningen. Det er nok for oss. Om en eller to knuses, trenger de ikke å erstattes.

Anonymkode: 78d52...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: c23ed...b82

AnonymBruker
Skrevet

Oi...sikkert 30-40 og sikkert like mange kaffekopper...og akrylglass og store milkshake/smoothieglass... likevel mangler vi alltid glass. Når tenåringene rydder rommene sine har vi problemer med å få plass i skapene. Familie på 5.

Anonymkode: bdb66...bcd

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde 4, nå har vi 8. Vi er kun to voksne men fant ut jeg måtte ha litt til gjester, pluss at noe kan stå i oppvaskmaskina og likevel ha drikkeglass liksom.

Anonymkode: c887d...468

AnonymBruker
Skrevet

2 voksne. Vi har 4 +2+2+2+3. Vi har altså 13 glass Vi bruker til vann, men også andre typer kopper og krus går til vann og. Vi hadde klart oss med færre. 

Anonymkode: 70c88...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 20 kanskje. 

Anonymkode: 7bea8...16a

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 24, kjøpte akkurat nye. Vi er 5 i familien.

Anonymkode: 11cfd...694

AnonymBruker
Skrevet

9 store ikea, 4+4 medium, 6 små. Vi er 3stk. 

Anonymkode: 139e7...ae0

AnonymBruker
Skrevet

18 like til gjester. Så har vi resteglass vi bruker selv først, alltid gjort det sånn: prioriterer gamle glass til hverdags. Etterhvert blir det veldig få av dem, da bruker vi automatisk mer og mer av «gjesteglassene». Når jeg er nede i 12 fine gjesteglass kjøper jeg nytt sett «gjesteglass» og det som før var gjesteglass blir allemannseie. Så blir det sakte men sikkert færre av de mens de nye gjesteglassene brukes i liten grad. Og sånn går no dagan.

Anonymkode: 355e5...e9a

AnonymBruker
Skrevet

Har åtte store fra IKEA, fem små fra IKEA og fire mummi-glass. Vi bruker mummi-glassene til vann uten isbiter, jus og Biola, og de store til vann med isbiter, saft og brus. De små IKEA-glassene byttes ut med mummi når de knuser og de store skal byttes ut med de høye Norgesglass-vannglassene når de knuser. Planen er å ha åtte mummi og åtte Norgesglass når knuse-prosjektet er over. 😛

Vi er tre, men barnet drikker ikke av vanlige glass enda. Sånn sett er vi to voksne.

Anonymkode: 7b2ea...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...