AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg har 2 barn. Men ønsket flere. Har egentlig ingenting å klage over. Men jeg angret på at jeg var åpen om infertilitet. Jeg ble aldri gravid igjen tiltross for at jeg forsøkte fra ung alder. Legene klarte ikke å finne årsaken til infertiliteten. Jeg er blitt såpass gammel at det er for sent nå. Men jeg angrer på at jeg fortalte åpent om ønsket om et tredje barn for familie. De prater til meg på en måte som får meg til å føle at de tenker på det. Foreks når folk i familien blir gravide så sier de: ja nå er den personen gravid, men du har jo to så du må ikke være lei deg. De mener det nok godt men jeg angrer på at jeg var åpen om det. Andre som har vært åpen om slikt med familien? Anonymkode: 837ad...36c 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Du kan kanskje "være åpen" igjen om at dette er et tilbakelagt stadium, og de trenger ikke tenke på det mer, fordi du gjør ikke det. Anonymkode: 0a2d6...7ab 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Nå er ikke jeg i din situasjon, men jeg har også to barn. Jeg har gått ifra mannen min, og jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke vil ha barn med noen andre enn han. Så det er trist egentlig for jeg ville ha flere.. Det har jeg ikke sagt til noen. Men kunne du sagt noe slikt som "det er såpass lenge siden, jeg har prosessert det og er tilfreds og glad, nå ønsker jeg å glede meg på andres vegne" / "selvom det har vært vanskelig, har jeg det bra idag og ser på andres babylykke som noe fint og positivt, dette er en gladnyhet" Anonymkode: f6e1e...f59 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er ikke jeg i din situasjon, men jeg har også to barn. Jeg har gått ifra mannen min, og jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke vil ha barn med noen andre enn han. Så det er trist egentlig for jeg ville ha flere.. Det har jeg ikke sagt til noen. Men kunne du sagt noe slikt som "det er såpass lenge siden, jeg har prosessert det og er tilfreds og glad, nå ønsker jeg å glede meg på andres vegne" / "selvom det har vært vanskelig, har jeg det bra idag og ser på andres babylykke som noe fint og positivt, dette er en gladnyhet" Anonymkode: f6e1e...f59 Ja, jeg kan prøve å si det dersom de nevner noe mer. Det var en god ide. Ja det er slik at det er mange som har et ønske som ikke går i oppfyllelse enten på den ene eller andre måten ❤. Sant det. Takker for svar og veldig godt råd 🥰 21 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan kanskje "være åpen" igjen om at dette er et tilbakelagt stadium, og de trenger ikke tenke på det mer, fordi du gjør ikke det. Anonymkode: 0a2d6...7ab Takk for god ide 🥰 Anonymkode: 837ad...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå