AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 I alt de sier så handler det om å sette seg selv eller barna sine i et godt lys. Som klarer å snike inn selvskryt i en hver setning. Jeg klarer ikke da å å møte de med å være hyggelig, for det de vil høre er hvor flinke de er😩 Anonymkode: 1c999...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Det er irriterende og slitsomt.. det er personer jeg må omgås, og jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Klarer ikke å være hyggelig mot vedkommende😫 ts Anonymkode: 1c999...1d7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Prøv å ta det med et smil🌝de er stolt av seg selv og familien sin. Selv om jeg ofte selv synes det kan være irriterende oppgulp, er jeg glad for at det ikke er motsatt; type å slenge dritt om barna sine.Jeg skulle blitt glad om jeg noensinne hørte min far omtale meg i nøytralt eller positivt ordlag🤣 Men blir ofte irritert når det blir for mye. Veninnen min som svevde på rosa skyer etter at hun ble “headhuntet” til en barnehage, og fikk diplom da hun fullførte samlingsstund er fint, men jeg ble så lei av å høre om det. Pga sykdom er jeg litt ekstra sårbar når min mislykkethet blir dratt frem for å kontrasteres mot de andres vellykkethet😟 Anonymkode: 702ed...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 Akhenaton skrev (1 time siden): Headhuntet til barnehage. 🤣 Blir litt sånn som Terés i serien Kongsvika som får «en veldig viktig stilling» på hotellet til mannen, en oppdiktet stilling som ikke finnes, kun for at han skal slippe mas. Diplom for å holde samlingsstund.. 🤣😂 Anonymkode: cf93e...f82
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Blir litt sånn som Terés i serien Kongsvika som får «en veldig viktig stilling» på hotellet til mannen, en oppdiktet stilling som ikke finnes, kun for at han skal slippe mas. Diplom for å holde samlingsstund.. 🤣😂 Anonymkode: cf93e...f82 Jeg såg en svensk serie nylig der hotellresepsjonisten fremhevet at han var»front disc manager»🤭blir noe sånt. Synes det er ganske morsomt med en annen som er stolt over å klare å hjelpe 2.klassinger med matte lekser🫣Jeg er overhodet ikke begavet innenfor mattematikk (eller annet) men der hadde jeg holdt kjeft🤣🤣🤣 Anonymkode: 702ed...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå