Gå til innhold

Hvor vanlig er det å tisse/bæsje/snyte seg i dusjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som gjør det?

Anonymkode: a2ca3...469

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg både tisser og snyter meg i dusjen, men kunne ALDRI falt meg inn å drite i dusjen, herregud! 😂

Anonymkode: 32fac...a80

• Liker 33
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet med å bæsje i dusjen,dopapiret ble så jævli vått.

Anonymkode: 7889a...bd2

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bæsjing i dusjen har jeg aldri hørt om noen som har gjort og det har aldri falt meg inn å gjøre det. Må jeg på do forlater jeg dusjen, gjør mitt fornødne på toalettet, og går tilbake til dusjen. 

Kan fint tisse hjemme i min egen dusj, men aldri andre steder. Med vannmåler i hus så sparer jeg jo penger på å slippe å trekke opp sånn sett 😅 

Snyte meg kan jeg gjøre overalt. 

Anonymkode: 6db1e...7a8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Snyter meg i dusjen, men tissing unngår jeg helst. Det er et eller annet utrolig ekkelt med å stå der med tiss mellom tærne og tissedamp rundt ansiktet, sånn for min egen del. Dessuten finner jeg det litt uhygienisk, som å tisse i servanten når toalettet er rett ved siden av. 

Endret av 17.11
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tisser og snyter meg i dusjen. Kunne aldri falt meg inn å bæsje i dusjen. Tisser forsvinner jo rett ut, det ville ikke bæsjen gjort. 

Anonymkode: 19e30...efc

• Liker 4
Skrevet

Å bæsje i dusjen må være særdeles unormalt, da må man jo tørke det opp etterpå. Ved minder man har en stor sluk uten sil ala "hull-i-gulv-toalett" i dusjen... Personlig verken snyter jeg el tisser jeg i dusjen. Kunne sikkert ha snytt meg, tissing er fullstendig uaktuelt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri gjort noe av dette.

Anonymkode: 35c14...8b0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snyter meg gjerne i dusjen fordi vannet får ting til å renne fra nesen når jeg får vann i nesa osv når jeg vasker ansiktet.

Men tisse og bæsje i dusjen? Ikke snakk om. Sånt gjøres i do. 

Anonymkode: 2a930...67e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper ingen (bortsett fra små bleiebarn) driter i dusjen eller badekaret. Litt urin og snørr er ikke så farlig 

Anonymkode: fa22c...9f7

• Liker 1
Skrevet

Snyter meg I dusjen ! Men jeg bruker å drite og pisse i doen.

AnonymBruker
Skrevet

Tisser og snyter meg. Men finnes det folk som driter i dusjen? De må være seriøst forstyrra… 

Anonymkode: 89e21...0ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tisser og snyter meg. Men finnes det folk som driter i dusjen? De må være seriøst forstyrra… 

Anonymkode: 89e21...0ce

Fant noen tråder på kg om det

AnonymBruker
Skrevet
17.11 skrev (5 timer siden):

Snyter meg i dusjen, men tissing unngår jeg helst. Det er et eller annet utrolig ekkelt med å stå der med tiss mellom tærne og tissedamp rundt ansiktet, sånn for min egen del. Dessuten finner jeg det litt uhygienisk, som å tisse i servanten når toalettet er rett ved siden av. 

Det er derfor man tisser akkurat når man spyler såpe av kroppen. Også gjerne stoppe litt underveis så det ikke blir for mye urin av gangen 

#lifehack

Anonymkode: f2092...463

AnonymBruker
Skrevet

Snyter meg av og til. Tisser ikke i vår dusj pga litt dårlig fall. I forrige leilighet med dusjen i badekaret var det ingen problem. Ingen normale mennesker bæsjer i dusjen. 

Anonymkode: a781d...c16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snyter meg i dusjen, det er veldig forløsende og bedre enn papir. Men ellers går jeg på do. 

Anonymkode: 75083...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid og har nylig begynt å tisse i dusjen fordi det er eneste måten jeg får tømt meg skikkelig 🙈 Ville aldri bæsjet i dusjen .

Anonymkode: 583cf...fb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte for en stund tilbake om uttrykket "Waffle stomping", som er når folk som typisk er for overvektige til å tørke seg bak bæsjer i dusjen og tramper avføringen nedi sluken.

Anonymkode: a4e68...f90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hørte for en stund tilbake om uttrykket "Waffle stomping", som er når folk som typisk er for overvektige til å tørke seg bak bæsjer i dusjen og tramper avføringen nedi sluken.

Anonymkode: a4e68...f90

Har ingenting med overvekt 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...