krokrygga Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg valgte å gå ut av et forhold. Når min bror hørte vi gjorde det slutt, spurte han meg om han skulle kjøpe hus som jeg og barna kunne bo i. I den perioden var jeg desperat og ville bare ut (politi og barnevern var blandet inn). Sa ja og min bror kjøpte hus hvor jeg ønsker å bo med barna. Nå etter 6 mnd er barna gal, de bor i ett stort hus, mot den lille leiligheten vi hadde før, de ødelegger alt rundt oss( de mener ikke det, men all plassen vi har må undersøkes og ting ødelegges, min bror reparerer alt som blir ødelagt, men er redd det ikke varer) vurderer nå å kjøpe meg noe eget, men synes det er godt at andre betaler lån og renter. å gå fra 0 til 12K eller mer i boutgifter vil merkes
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Da må du få bedre kustus på barna dine og betale det de skader Anonymkode: 04391...def 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Hvorfor lar du barna ødelegge? Anonymkode: 377a2...462 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 krokrygga skrev (6 timer siden): Jeg valgte å gå ut av et forhold. Når min bror hørte vi gjorde det slutt, spurte han meg om han skulle kjøpe hus som jeg og barna kunne bo i. I den perioden var jeg desperat og ville bare ut (politi og barnevern var blandet inn). Sa ja og min bror kjøpte hus hvor jeg ønsker å bo med barna. Nå etter 6 mnd er barna gal, de bor i ett stort hus, mot den lille leiligheten vi hadde før, de ødelegger alt rundt oss( de mener ikke det, men all plassen vi har må undersøkes og ting ødelegges, min bror reparerer alt som blir ødelagt, men er redd det ikke varer) vurderer nå å kjøpe meg noe eget, men synes det er godt at andre betaler lån og renter. å gå fra 0 til 12K eller mer i boutgifter vil merkes Hva lurer du på egentlig? Anonymkode: 6c2fc...6f6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Trolleri trollera Anonymkode: 0acd6...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå