Gå til innhold

Hvordan sover ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby våkner forsatt masse på natten, han ligger ved siden av meg i sin egen seng, flytter han over til meg når han våkner av å på. Hva funket får dere? Flytte barnet inn på eget rom? Evt har dere noen tips eller råd? Begynner å bli en zombie nå😴

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alder på baby? 
Ingen av mine sov hele netter før de var godt over året. Samsoving ble løsningen vår. Da sov alle. 

Anonymkode: 9cee9...f44

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alder på baby? 
Ingen av mine sov hele netter før de var godt over året. Samsoving ble løsningen vår. Da sov alle. 

Anonymkode: 9cee9...f44

Samsover når han våkner.. men får ikke sove da. Han er 7 måneder.

AnonymBruker
Skrevet

6 mnd. Sover i egen seng. Begynte nylig sove gjennom natten :) Gav han smokk istedenfor mat en natt og vipps, så var det greit. 

Anonymkode: 7e0a1...900

AnonymBruker
Skrevet

Samsoving ble løsningen. Babyen din trenger nærhet, også på natta.

Anonym21345 skrev (2 timer siden):

Samsover når han våkner.. men får ikke sove da. Han er 7 måneder.

Vet du hvorfor du ikke får sove da? Er det tiltak du kan gjøre som bidrar til at du får sove når dere samsover? 

Anonymkode: 587a1...d64

AnonymBruker
Skrevet

15mnd og sover enda ikke gjennom natten. Vi samsover og det gjør det enklere. Har en unge som ikke vil ha smokk, så har ikke noe annet å "trøste" med. Nærhet er det eneste som fungerer her, men det er forsåvidt bare koselig synes jeg.

Anonymkode: d5278...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sov ingenting før ungen min var et år, halvtime av gangen. Både på dag og natt. 

Etter det sover han om natta, men han er fire nå og sovner seeent og våkner tidlig. Sovner halv ti og våkner halv sju. Jeg er sliten 😅

Anonymkode: e27c6...193

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg sov ingenting før ungen min var et år, halvtime av gangen. Både på dag og natt. 

Etter det sover han om natta, men han er fire nå og sovner seeent og våkner tidlig. Sovner halv ti og våkner halv sju. Jeg er sliten 😅

Anonymkode: e27c6...193

Er du alene med barnet? 

Anonymkode: 7e0a1...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...