AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Del Skrevet 15. april 2023 Ser en norsk influensern som også jobber med merket skryter veldig av det merket, og lurer på om andre har erfaringer, det er jo et merke som koster en del, men det gjør jo også en del andre merker tenker jeg Anonymkode: 8d2b0...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Del Skrevet 16. april 2023 Lurer på det samme, så håper noen har noe å dele 🙂 Anonymkode: 5a0ab...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Del Skrevet 15. september 2023 *Dytt*, lurer på det samme!☺️ Anonymkode: 42452...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg er veldig fornøyd - har sensitiv hud og rosacea. Serumet jeg bruker har vært en life saver 😍 Huden er finere enn den har vært på 10 år. Anonymkode: b1d5f...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 28. september 2023 #5 Del Skrevet 28. september 2023 Har vært veldig fornøyd med serumet derfra, nå er jeg tom og det merkes 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhavet Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Har også begynt med produkter derfra i høst. Veldig fornøyd. Særlig serumet liker jeg. Har normal hud, tendens til å bli fuktfattig. Elsker rensen derfra også. Har gått fra å være sløv med rens/hudpleie til å rense huden 2 ganger i døgnet. Superdeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 Gullhavet skrev (4 timer siden): Har også begynt med produkter derfra i høst. Veldig fornøyd. Særlig serumet liker jeg. Har normal hud, tendens til å bli fuktfattig. Elsker rensen derfra også. Har gått fra å være sløv med rens/hudpleie til å rense huden 2 ganger i døgnet. Superdeilig! Har prøvd ansiktskrem derfra, den likte jeg ikke. Men serumene har jeg vært veldig fornøyd med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå