AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Jeg lurer på om noen vet av forskning/statistikk på hvem som velger å ikke bruke datingapper? (Og heller satse på at man møter noen IRL?) Anonymkode: 93cea...5ba
Andro Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Dette er veldig interessant! Jeg vil tenke at det er de fleste, som ikke er der? 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Folk som ikke får noe ut av bilder Anonymkode: fc49b...1fb 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Folk som ikke får noe ut av bilder Anonymkode: fc49b...1fb Det er tjenester som forsøker å tilfredsstille andre ønsker, men likevel vil for eksempel andelen kvinner være lav. Anonymkode: ee999...754
NiceOrNothing Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Folk som ikke får noe ut av bilder Anonymkode: fc49b...1fb Dette☝️. De som trenger å kjenne energi og tiltrekning in real life , for å tenne på noen . 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Jeg er teater- og kunstinteressert. Jeg finner så godt som ingen som deler de interessene på datingtjenestene. Anonymkode: 93cea...5ba 4
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 Jeg er interessert i møte mennesker face to face. Ikke en plattform som behandler folk som møbler
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 Jeg er ikke på datingsapper fordi jeg forbinder dem med ONS, situationship og evig jakt etter utseende. Jeg har "tradisjonelt" syn på forhold og vil finne meg en på den gamle måten. En som er familiekjær og vil ha stabilt og fast forhold Anonymkode: d5c12...bc2 7 2
Rosakatt Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 Syns det er for brått å skulle tenke, liker vi hverandre med en gang uten å kjenne på hvordan vedkommende er. Føler dating apper er kleint og tvinger fram en rask avgjørelse. Man kan bli kjennt da, men så er det det å ikke ville ta av tiden til alle man finner hyggelig også Møter man noen i naturlige settinger kan man bygge opp relasjonen uten å føle at man tar av tid, eller må avvise fordi dt ligger i luften at vi bedømmer det, eller dele for mye av segselv for fort om man føler noe. Også det at det kanskje kreves at man må ha sex innen så så kort tid, ellers er det over og ut 1 1
Andro Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 (endret) Noen av venninnene mine har prøvd seg på diverse digitale datingtjenester, og når jeg ser hva de får i innboksen så er det helt uforståelig for meg at noen holder ut å drive på med de greiene der. Som jeg skrev i en annen tråd her så minner det mest om å være høne i en innhegning med sultne rever. Jeg har aldri brukt noen datingapp eller annen datingtjeneste selv, men jeg har profil på et par seksualpolitiske forum og på fetlife, fordi det er nyttig for ivaretagelsen av et verv jeg har. Også der henvender menn seg på frekke og hensynsløse måter, uten å ha lest profilen, eller satt seg inn i hvem de henvender seg til, for deretter å bli dødsfornærma over å bli avvist eller ikke få svar. Mitt inntrykk er derfor at det er en overvekt av folk som ikke kan sosiale koder i det virkelige livet som plager hverandre på nettet. Det er jammen godt at jeg aldri har trengt å måtte underholde fullt av sure menn på en app for å få møte andre mennesker. Mine relasjoner har oppstått fordi vi har blitt kjent i sosiale sammenhenger, og jeg kunne aldri ha brukt Tinder. Tanken gjør meg rett og slett uvel. Endret 16. april 2023 av Andro 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 Andro skrev (56 minutter siden): Dette er veldig interessant! Jeg vil tenke at det er de fleste, som ikke er der? De fleste er på dating apper i dag. 40% av dagens par har møtt hverandre på dating app. Jeg tror ikke det finnes en spesiell type mann eller kvinne som ikke er der eller er det. Det er alle slags mennesker som bruker det og alle slags mennesker som ikke bruker det er jeg ganske sikker på. Kvinner over 50 er kanskje minst representert på Tinder Anonymkode: 763aa...14e 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 Bare én i min omgangskrets er på Tinder. Eneste han har skrevet om seg selv er at han er ufør. Så lurer han på hvorfor han ikke får napp. Jeg har ikke prøvd datingapper. Ville ikke brukt det om samboeren dro sin vei heller. Bilder og tørre fakta er ikke av interesse for meg. Anonymkode: 5ca04...a26 2
Paneera Skrevet 16. april 2023 #13 Skrevet 16. april 2023 Jeg vil møte en person først, ikke bli kjent over nett 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #14 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste er på dating apper i dag. 40% av dagens par har møtt hverandre på dating app. Anonymkode: 763aa...14e Det skulle jeg gjerne sett statistikk på der framstår som lite troverdig. Halvparten av alle par har da vel vært sammen siden (lenge) før dating appenes inntog. Anonymkode: d1467...337 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #15 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg lurer på om noen vet av forskning/statistikk på hvem som velger å ikke bruke datingapper? (Og heller satse på at man møter noen IRL?) Anonymkode: 93cea...5ba Folk som ikke føler seg ensomme og ikke er på søken etter noe. De har vel ikke det store behovet for å være på online dating. Anonymkode: 19707...f9c 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #16 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det skulle jeg gjerne sett statistikk på der framstår som lite troverdig. Halvparten av alle par har da vel vært sammen siden (lenge) før dating appenes inntog. Anonymkode: d1467...337 56% av all statistikk som presenteres her, er bare funnet opp. Anonymkode: ee999...754
cafflatte Skrevet 16. april 2023 #17 Skrevet 16. april 2023 Jeg traff mannen min på datingapp. Vi har nå vært sammen i 15 år har to barn. Var umulig for meg å treffe noen IRL. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18 Skrevet 16. april 2023 Kan ikke nevne en eneste mann jeg kunne tenke meg å date av menn i min bekjentskapskrets eller vennekrets, så da må man ty til andre kjipe midler som tinder. Tinder funker dårlig. Så jeg håper at jeg en vakker dag skal snuble over en søt, oppegående fyr som strekker seg etter samme agurken i grønnsaksdisken. Anonymkode: 7cc83...744 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #19 Skrevet 16. april 2023 1 hour ago, cafflatte said: Jeg traff mannen min på datingapp. Vi har nå vært sammen i 15 år har to barn. Var umulig for meg å treffe noen IRL. Jeg er i 40 årene og bor i Oslo og det er flere av mine venner og bekjente, som er nå godt voksne, noen gifte par, noen med barn, mange møtte hverandre på datingsapper. Jeg er litt overasket å se at det finnes fortsatt fordømmer om det. Eneste man trenger for å være på en datingsapp, er jo ønske å møte noen, og ikke ha single potensielle partnere i sin omgangskrets, og da må man nesten lete andre plasser. Tror Match og sukker er bedre plass enn en tilfeldig bar, for å si det sånn. Anonymkode: c8510...014
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #20 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror Match og sukker er bedre plass enn en tilfeldig bar, for å si det sånn. Absolutt. Alkoholfritt, og faktisk mulig for oss introverte, å få i gang en samtale. Anonymkode: ee999...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå