Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ønsker jeg hadde:

Natalie Merchant: Tigerlily!! (Har ønsket meg denne CD-en såååå lenge, men husker aldri å kjøpe den :roll:)

Endret av nostalgia
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ønsker jeg hadde:

Natalie Merchant: Tigerlily!! (Har ønsket meg denne CD-en såååå lenge, men husker aldri å kjøpe den :roll:)

Å! Nå ble jeg nysgjerrig! Jeg har også veldig sansen for henne, men har ikke noe av henne alene. Tigerlily er et soloalbum, eller? Har litt musikk med 10.000 maniacs. Bra musikk!

Skrevet

KMFDM - Hau Ruck

Skrevet

Twentysomething av Jamie Cullum eller Rosenrot av Rammstein.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Å! Nå ble jeg nysgjerrig! Jeg har også veldig sansen for henne, men har ikke noe av henne alene. Tigerlily er et soloalbum, eller? Har litt musikk med 10.000 maniacs. Bra musikk!

Hei væren! :)

Ja det er et soloalbum, tror det er hennes første? For å være helt ærlig så har jeg ikke hørt så mye fra den CD-en, men har bare alltid hatt lyst på den! Den har stått på skal-kjøpe CD-listen min i åresvis! :roll::ler: Det er en sang alene som har fått meg til å falle pladask for Natalie Merchant og det er "Jealousy", synes den er helt fantastisk bra!! :) :) Og den er på Tigerlily! Her kan du høre noen små "snutter" fra albumet :)

Hvis du liker henne, anbefaler jeg på det sterkeste en CD jeg kjøpte i høst (etter anbefaling fra en annen her inne; Ciara) Og det er denne "Central Reservation" av Beth Orton... Et nyyyydelig album (sjekk ut "snutten" til sang nr. 2: Sweetest Decline, min favoritt-sang!) ;)

Skrevet

Twentysomething av Jamie Cullum er en knallbra CD!! Har hørt utrolig mye på den siden jeg kjøpte den!! Han har en virkelig flott, sjarmerende og superenergisk stemme som man blir oppriktig glad av å høre på + fantastisk pianospill selvfølgelig :) :)

Kjøpte "Catching Tales" for en stund siden, og synes den er bra også, men det skal litt til å komme opp på samme nivå som "Twentysomething" da :)

Gled deg!! :)

Skrevet

Jaaa... godklumpen Jamie! Elsker den plata, har hørt den i fillebiter.

Kan ellers anbefale samiske Adjágas, som ga ut plate her i høst, og den er vanvittig bra!

Jeg ønsker meg "Coles corner" med Richard Hawley, er det det han heter?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Når jeg har lyst på en cd, mailer jeg et par meldinger til side 2 i DagbladetFredag. Som regel ønsker jeg meg gavekort; praktisk og greit.

Denne gangen lurer jeg imidlertid på om jeg skal ønske meg "Little Rock to Leipzig" med Oyster Band, bare for å være vanskelig.

Skrevet

Takk for tips, nostalgia!

Beth Orton har jeg aldri hørt om engang, men den CD'en tror jeg jeg må sikre meg! :)

Skrevet

Bare hyggelig! :)

Jeg hadde ikke hørt om henne før heller, nå er jeg stor fan allerede! ;)

Gjest Embla s
Skrevet

Ønsker meg samleplaten til Alanis Morisette. Liker hit'ene hennes :)

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

CD`er kjøper jeg ikke lenger.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ønsker meg "Coles corner" med Richard Hawley, er det det han heter?

Den er veldig bra! Har den i bilen, og nynner med. Vil nesten gjennomføre en tidsreise og sitte i solen på 50-tallet og høre på den plata!

Ellers ønsker jeg meg... tja... Har nettopp bestilt en del musikk fra CDON.com... Tror det må bli Alanis på meg også.

Skrevet
Ønsker meg samleplaten til Alanis Morisette. Liker hit'ene hennes  :)

Den har jeg veldig lyst på også!! :Nikke:

Skrevet

Come Up For Air - The White Birch :hoppe:

Skrevet

Ralph Myerz and the Jack Herren Band med A Special album.

Skrevet

Jeg tror jeg vil ha den nye til Maria Mena :)

Ellers må jeg bare slutte meg til alle som anbefaler Jamie Cullum. :hoppe: Irriterer meg grønn og blå over at jeg ikke får sett ham i Oslo nå :sur: (men jeg så ham på Kongsberg i sommer, så det er vel ikke så veldig synd på meg egentlig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...