AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Hei! Vi prøver å få barn nå og jeg har ikke fått mensen denne mnd. Jeg hadde mensen sist 6. mars og syklusen min har siden okt variert mellom 32-34 dager. Forrige mnd hadde vi ikke ubeskyttet sex, men vi hadde sex 1.april. Aner ikke når eggløsning var eller om den har vært i det hele tatt. Er det mulig at jeg kan ha hatt eggløsning så lenge etter mensen og dermed blitt gravid 1.aril? Testene jeg har tatt fra babyplan er negative, har testet i 5 dager. Jeg forstår ikke helt dette med termin. Vil babyen ha samme termin dersom den ble unnfanget 20 mars eller 1.april? Jeg får opp samme dato på ulike terminkalkulatorer. Siste spørsmål: dersom syklusen min er blitt forlenget, er det mulig at jeg kan få eggløsning nå mens jeg egentlig venter på å få menstruasjon, og at jeg dermed kan bli gravid denne mnd selv om mensen er utsatt? På forhånd tusen takk. Anonymkode: 40a07...932
Månestråla Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Det er mulig at du har hatt eggløsning lenge etter menstruasjonen at det kan ha kommet rundt 1. april men det kan også være tilfelle at den ikke har kommet enda. Det er vanskelig å vite. Du kan jo fremover ta eggløsningstester og prøve å få oversikt over når du er fruktbar? Nei, man har ikke samme termin om babyen er unnfanget 20. Mars eller 1. april. Mest sannsynlig har du trykket på noe feil i kalkulatoren 😁 man kan trykke på «regn ut fra siste mens» og fra eggløsning. Kanskje det er der det gikk galt. og svaret på det siste du skrev er ja, det er mulig. Men jeg ville som sagt prøvd å få litt oversikt over eggløsningen ved hjelp av tester eller evt temperaturmåling. Men sistnevnte har jeg selv ikke erfaring med😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå