AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Når han sender meg melding, bilde eller video svarer jeg når jeg åpner meldingen. Han sender melding, jeg svarer på spørsmålet, han åpner meldingen og forsvinner. Det kan hende jeg sender bilde eller video uten å få noe reaksjon. Det blir ingen flyt i samtalen. Vi treffes men bor i forskjellige byer og jeg føler jeg mister interessen. Jeg forventer ikke å tekste hele tiden, men forventer i det minste å ha en liten samtale i ny og ne. Anonymkode: 19a03...470
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Hvorfor vil du være med en mann som ikke er interessert i å kommunisere ordentlig? Anonymkode: 7db16...ddb 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Hvor lenge skal du holde på å klage på at "kjæresten" din ikke svarer eller ser meldingene dine. På tide å slå opp! Dette er sikkert femtiende gang du skriver akkurat det samme... Anonymkode: e9085...636 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge skal du holde på å klage på at "kjæresten" din ikke svarer eller ser meldingene dine. På tide å slå opp! Dette er sikkert femtiende gang du skriver akkurat det samme... Anonymkode: e9085...636 Dette er første gang jeg skriver og vi er ikke kjærester enda. Ts Anonymkode: 19a03...470
Exinferis Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 Dear Lord. Ring nå da.. som bare Egil nesten sa det: teksting er faen meg det verste jeg veit..
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor vil du være med en mann som ikke er interessert i å kommunisere ordentlig? Anonymkode: 7db16...ddb Det er akkurat det jeg tenker 🤷🏻♀️ Han starter alle samtaler og ønsker å møtes oftere, men jeg virkelig mister interessen pga dette. Anonymkode: 19a03...470
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er akkurat det jeg tenker 🤷🏻♀️ Han starter alle samtaler og ønsker å møtes oftere, men jeg virkelig mister interessen pga dette. Anonymkode: 19a03...470 Hvordan starter han alle samtaler? Ved å sende et meningsløst bilde som du må svare på og dra igang en ordentlig samtale om? Anonymkode: 7db16...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er akkurat det jeg tenker 🤷🏻♀️ Han starter alle samtaler og ønsker å møtes oftere, men jeg virkelig mister interessen pga dette. Anonymkode: 19a03...470 Du skriver jo at dere ikke har samtaler. Å sende et bilde (til mange?) er ikke å starte en samtale om man ikke følger opp. Anonymkode: b731c...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skriver jo at dere ikke har samtaler. Å sende et bilde (til mange?) er ikke å starte en samtale om man ikke følger opp. Anonymkode: b731c...9cd Han starter samtale med vanlig Hei, har du hatt en fin dag. Jeg er hjemme og slapper av på sofaen. Jeg svarer og skriver litt om dagen min og der er det slutt. Hvis jeg spør om noe så svarer han på spørsmålet. Det blir ingen konversasjon utenom det. ts Anonymkode: 19a03...470
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du skriver jo at dere ikke har samtaler. Å sende et bilde (til mange?) er ikke å starte en samtale om man ikke følger opp. Anonymkode: b731c...9cd Samtaler skjer kun hvis jeg spør om noe. Han svarer, men så dør det ut etter jeg kommenterer det . Han skriver hver eneste dag og jeg har ikke lyst å svare lenger. ts Anonymkode: 19a03...470
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samtaler skjer kun hvis jeg spør om noe. Han svarer, men så dør det ut etter jeg kommenterer det . Han skriver hver eneste dag og jeg har ikke lyst å svare lenger. ts Anonymkode: 19a03...470 Det skjønner jeg godt. Høres meningsløst ut. Anonymkode: b731c...9cd
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #12 Skrevet 15. april 2023 Han er i et forhold vel Anonymkode: c0144...dd4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Samtaler skjer kun hvis jeg spør om noe. Han svarer, men så dør det ut etter jeg kommenterer det . Han skriver hver eneste dag og jeg har ikke lyst å svare lenger. ts Anonymkode: 19a03...470 Det er ikke alle som er så glad i å tekste, det er mange som er ganske "enkle" når det kommer til akkurat teksting. Han er jo hyggelig og spør om dagen din, sier «hei» - spør om dere kan møtes. Hvis dere faktisk kan møtes ofte og heller prate litt i telefonen, så ser jeg ikke helt problemet. Folk er forskjellige, og et bilde man sender til mange er faktisk ikke en conversation-starter, heller irriterende å få typ snaps man vet mange andre også får - meningsløse greier. I starten av forholdet til meg og samboeren min irriterte jeg meg over at han kunne bruke kjempe lang tid på å svare på melding, eller kanskje ikke svare. Vi snakket veldig mye i telefonen da, han syntes teksting er meningsløst og kan fort glemme det, han er ganske enkel akkurat der. Vi har vært sammen i 4 år nå. Hemmeligheten er å lære seg hverandre å kjenne (dypt), god kommunikasjon og møte hverandre på behov (kompromiss). Anonymkode: 31a37...d12
Gjest ti10 Skrevet 15. april 2023 #14 Skrevet 15. april 2023 Han vil bare ha bekreftelse og oppmerksomhet. Det der hadde jeg ikke giddet. Gå videre og finn deg en annen.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #15 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han starter samtale med vanlig Hei, har du hatt en fin dag. Jeg er hjemme og slapper av på sofaen. Jeg svarer og skriver litt om dagen min og der er det slutt. Hvis jeg spør om noe så svarer han på spørsmålet. Det blir ingen konversasjon utenom det. ts Anonymkode: 19a03...470 Sier ikke dette deg nok? Du er pauseunderhoodning, ikke noe mer. Ikke legg tid og energi i han der Anonymkode: 7db16...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå