Gå til innhold

En litt søt historie, til dere som har mistet håpet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde selv mistet håpet, lei av kjipe dates, lei av å være singel, lei av å ikke finne den rette....

Her en dag så jeg noe en kunstner hadde laget og det rørte meg dypt. Jeg kjente at jeg fikk lyst til å sende noen ord til han for å si nettopp det, som en oppmuntring til han. Jeg er ikke redd for å ta kontakt med nye mennesker, så jeg syns bare det var en fin ting å gjøre. Sjekket han litt på FB og så jo at han var sykt kjekk, da, men tenkte at han som de fleste, er gift.

Sendte meldingen. Fikk svar umiddelbart! Han ble så glad! Og tro det eller ei, av en eller annen grunn ble vi sittende og melde frem og tilbake i 4 (!!) timer! Vi ble nokså "godt kjent" (så langt man kan bli det via chat), og det hele endte i at han forteller at han er enslig og lurte på om jeg vil på date med han....Altså? Hvor stor er sjansen? Så vi skal altså på date og det tror jeg blir veldig fint :)

Så uansett hvordan dette går, så finnes det muligheter man aldri har tenkt på, noen som bare "dukker opp", ut av det blå. Man må bare våge å ta noen små skritt selv av og til. God helg. 

Anonymkode: 51f82...9e9

• Liker 7
  • Hjerte 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Protip: ikke ha sex før du har møtt han ti ganger. Stor sjanse for at han bare er sånn som ser sitt snitt til å få ligge med fans 

Anonymkode: 7be1d...f44

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Koselig, masse lykke til med date ❤️

Anonymkode: 49d0b...092

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja koselig! Kos deg på date!

Anonymkode: e088d...ea9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️❤️

Anonymkode: fc54e...ce9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så dere har ikke truffet hverandre en gang? Hvorfor skulle denne historien gi noen håp? Det er vel ikke akkurat sånn at det er vanskelig å få date. Men for all del, lykke til.

Anonymkode: 71bbd...aa4

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så fint for deg TS at du følte dette er solskinn i hverdagen, håper daten blir fin. Men som andre sier, vær samtidig forsiktig og ikke løp hodestups inn i noe fordi du hadde gitt opp romantikken og alt det der.. 

Anonymkode: 16b2c...47a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Så dere har ikke truffet hverandre en gang? Hvorfor skulle denne historien gi noen håp? Det er vel ikke akkurat sånn at det er vanskelig å få date. Men for all del, lykke til.

Og lykke til med negativitet og arroganse-justering. Selvom det ikke er vanskelig for deg å få en date eller finne en du syns det er mye bra med, så kan det være det for andre. Mange nok sier stadig at de ikke vet hvor de skal finne noen, de er lei av apper osv. Hele poenget mitt med innlegget var å si at det KAN skje hvor som helst og når som helst, selv om man ikke tror på det. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Så fint for deg TS at du følte dette er solskinn i hverdagen, håper daten blir fin. Men som andre sier, vær samtidig forsiktig og ikke løp hodestups inn i noe fordi du hadde gitt opp romantikken og alt det der.. 

Anonymkode: 16b2c...47a

Det gjør jeg ikke. Men takk for et fint råd på veien. ❤️

Og til deg over her:jeg har ikke tenkt å ligge med han før date 59 sikkert. Minst. Hvis vi kommer så langt, gjenstår å se. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

fortell oss hvordan det går da. Riktig spennende! 

Anonymkode: faad2...2ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og lykke til med negativitet og arroganse-justering. Selvom det ikke er vanskelig for deg å få en date eller finne en du syns det er mye bra med, så kan det være det for andre. Mange nok sier stadig at de ikke vet hvor de skal finne noen, de er lei av apper osv. Hele poenget mitt med innlegget var å si at det KAN skje hvor som helst og når som helst, selv om man ikke tror på det. 

Og det er jeg helt enig i. Selvsagt finner folk hverandre, og det skjer hele tiden.

Men akkurat i ditt tilfelle har det jo ikke skjedd enda da. Du vet jo ikke om dere kommer til å falle for hverandre når dere treffes.

Hvis du i fullt alvor mener at det er «negativitet» å tenke at det er et ganske langt skritt fra det å avtale en date med en man ikke kjenner og til forhold og den store kjærligheten, så…, ja så tenker jeg at du lever i en drømmeverden.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er håpet å klare å komme seg på date?

De fleste dater for å få kjæreste, så kanskje du kan skrive igjen hvis dere er sammen noen år? Det er vel først da du kan gi folk håp om at de ikke vil være ufrivillig single for alltid, slik det føles for mange.

Ellers flott at du sendte melding til en kunstner som du synes beveget deg med sin kunst, det tenker jeg ikke så mange gjør.

Anonymkode: 8ade0...e9b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og det er jeg helt enig i. Selvsagt finner folk hverandre, og det skjer hele tiden.

Men akkurat i ditt tilfelle har det jo ikke skjedd enda da. Du vet jo ikke om dere kommer til å falle for hverandre når dere treffes.

Hvis du i fullt alvor mener at det er «negativitet» å tenke at det er et ganske langt skritt fra det å avtale en date med en man ikke kjenner og til forhold og den store kjærligheten, så…, ja så tenker jeg at du lever i en drømmeverden.

Lever ikke i en drømmeverden. Er 42, skilt etter et voldelig forhold og vet godt hva som er de store realiteter i livet. Og det er at det IKKE er lett å finne en ny når man er vettskremt og har kjipe erfaringer og når alt appene gir, er en dårlig smak i munnen. 

Vi har hatt en morgendate vi. Chattet mye i natt, noe som endte i at vi avtalte frokost date. Veldig spontant men det ble slik siden han skal reise bort. 

Man kan selvsagt aldri vite om det klaffer med den man skriver med og aldri har møtt, men at man har mye å prate om FØR man treffes og at begge virker like giret, er jo i det minste et godt tegn. 

Og daten var super den. Bare synd han måtte dra så fort. Men vi sees igjen om 5 dager. 😊So far, so good. 

Ble kanskje feil å skrive om håp, men for MEG ga det veldig håp å "finne" en utenom alle apper og styr. Og det var på en måte litt av poenget da... 

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De fleste dater for å få kjæreste, så kanskje du kan skrive igjen hvis dere er sammen noen år? Det er vel først da du kan gi folk håp om at de ikke vil være ufrivillig single for alltid, slik det føles for mange.

Ellers flott at du sendte melding til en kunstner som du synes beveget deg med sin kunst, det tenker jeg ikke så mange gjør.

Nei. Mange kommer seg på date, ofte elendige dater. Å skrive om håp ble kanskje feil men det jeg mente var å gi håp til alle dem som er dritt lei apper og det digitale kjøttmarked. Utallige ganger hører jeg fra venninner at det er umulig å finne seg en foruten via apper. Jeg har alltid trodd at alt kan skje når som helst, på butikken, på tur, hvis man har en hobby, osv... Dette ble bare en liten annen historie om hvordan finne en date som man syns det lover godt med. 

Og nå har vi allerede vært på date og det var veldig fint 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva var søtt med denne historien?

Anonymkode: 3dddd...7a1

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva var søtt med denne historien?

Anonymkode: 3dddd...7a1

Forstod du ikke det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ikke enig. Mange dager for å knulle også.

Anonymkode: a5802...b14

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig, håper det utvikler seg til noe fint mellom dere 😊

Anonymkode: 0e806...6fd

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Lever ikke i en drømmeverden. Er 42, skilt etter et voldelig forhold og vet godt hva som er de store realiteter i livet. Og det er at det IKKE er lett å finne en ny når man er vettskremt og har kjipe erfaringer og når alt appene gir, er en dårlig smak i munnen. 

Vi har hatt en morgendate vi. Chattet mye i natt, noe som endte i at vi avtalte frokost date. Veldig spontant men det ble slik siden han skal reise bort. 

Man kan selvsagt aldri vite om det klaffer med den man skriver med og aldri har møtt, men at man har mye å prate om FØR man treffes og at begge virker like giret, er jo i det minste et godt tegn. 

Og daten var super den. Bare synd han måtte dra så fort. Men vi sees igjen om 5 dager. 😊So far, so good. 

Ble kanskje feil å skrive om håp, men for MEG ga det veldig håp å "finne" en utenom alle apper og styr. Og det var på en måte litt av poenget da... 

Ikke bry deg om negative kommentarer.

veldig hyggelig å høre at du hadde en fin første date. Alle forhold må starte med at man blir kjent.

Lykke til videre👏

Anonymkode: 2ec57...f76

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten kommer når man minst venter det🥰

Masse lykke til TS🥰

Anonymkode: 92387...a2d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...