AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 https://radio.nrk.no/podkast/verdiboersen/sesong/202211/l_e6e5aec5-9e48-4847-a5ae-c59e4828473d Bekrefter også at kvinner generelt, også her i norden hvor vi er veldig likestilt, at kvinner foretrekker menn med samme eller høyere utdanning. Anonymkode: 5ee42...32f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 ... men forfatter mangler litt det biologiske perspektivet på det hele. Kunne godt snakket mer om det. Men tror han er psykolog Anonymkode: 5ee42...32f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... men forfatter mangler litt det biologiske perspektivet på det hele. Kunne godt snakket mer om det. Men tror han er psykolog Anonymkode: 5ee42...32f Tror ikke det er så mye biologisk perspektiv, handler mest om å kunne ha interessante samtaler med mange lag. Veien til kvinnens hjerte går...gjennom hjernen. Anonymkode: d98fb...b79 2 1
knooters Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke det er så mye biologisk perspektiv, handler mest om å kunne ha interessante samtaler med mange lag. Veien til kvinnens hjerte går...gjennom hjernen. Anonymkode: d98fb...b79 Nettopp. Og det gjør den også for en god del menn. Det holder liksom ikke å ha "tits'n'ass" hvis en skal omgås i det daglige, hvis man er sammen med noen for noe annet enn kroppen deres. Men, kvinner kan ikke av-utdanne seg. Isåfall er det mennene uten utdanning som må skaffe seg dette (dersom de er ufrivillig single og de single damene de vil ha krever større intellektuelle ferdigheter). 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror ikke det er så mye biologisk perspektiv, handler mest om å kunne ha interessante samtaler med mange lag. Veien til kvinnens hjerte går...gjennom hjernen. Anonymkode: d98fb...b79 Vel, handler vel mest om instinkt. Type økonomisk provider mesteparten av tiden, når de er rasjonelle, mens at de tenderer mot bad boys når de er på det mest fruktbare. Anonymkode: 0e243...2d5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 Hvorfor bør jeg høre den? Jeg trenger ikke en podcast til å fortelle meg at jeg vil ha en partner med utdannelse på noenlunde samme nivå som jeg selv. Anonymkode: e5389...be6 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bør jeg høre den? Jeg trenger ikke en podcast til å fortelle meg at jeg vil ha en partner med utdannelse på noenlunde samme nivå som jeg selv. Anonymkode: e5389...be6 Men hvorfor det? Var allmennkunnskapen hos deg fraværende før du tok utdannelsen? Anonymkode: 8fc2b...34b 1
NiceOrNothing Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): https://radio.nrk.no/podkast/verdiboersen/sesong/202211/l_e6e5aec5-9e48-4847-a5ae-c59e4828473d Bekrefter også at kvinner generelt, også her i norden hvor vi er veldig likestilt, at kvinner foretrekker menn med samme eller høyere utdanning. Anonymkode: 5ee42...32f Det er jo opplagt at kvinner ønsker en likestilt partner . Det høres ut som incels vil vi skal gå baklengs inn i fremtiden . Oppfordre unge jenter til ikke å utdanne seg å bli selvstendig , sånn at de blir mer kompatible med flere menn. Snål og bakstrebersk tankegang . Endret 16. april 2023 av NiceOrNothing 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vel, handler vel mest om instinkt. Type økonomisk provider mesteparten av tiden, når de er rasjonelle, mens at de tenderer mot bad boys når de er på det mest fruktbare. Anonymkode: 0e243...2d5 Er det vondt å innse du må gjøre noe for å heve kunnskapsnivået og refleksjonsevnen din? Jeg forstår at det kan være fristende å skylde på instinkter hos kvinner enn at du føler deg mindreverdig og ikke har så mye å spille på. Begynn å lese bøker, du. Skjønnlitteratur med kvalitet. Anonymkode: d98fb...b79 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vondt å innse du må gjøre noe for å heve kunnskapsnivået og refleksjonsevnen din? Jeg forstår at det kan være fristende å skylde på instinkter hos kvinner enn at du føler deg mindreverdig og ikke har så mye å spille på. Begynn å lese bøker, du. Skjønnlitteratur med kvalitet. Anonymkode: d98fb...b79 Er da masse forskning som støtter opp under det jeg sier, f.eks: Preferences for masculinity in male bodies change across the menstrual cycle Lukt også: Women's preference for dominant male odour: effects of menstrual cycle and relationship status Dette er ikke tuftet på rasjonalitet, men kjemi , biologi, og dermed instinkt. Anonymkode: 0e243...2d5
knooters Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Er da masse forskning som støtter opp under det jeg sier, f.eks: Preferences for masculinity in male bodies change across the menstrual cycle Lukt også: Women's preference for dominant male odour: effects of menstrual cycle and relationship status Dette er ikke tuftet på rasjonalitet, men kjemi , biologi, og dermed instinkt. Anonymkode: 0e243...2d5 Spørsmålet er heller hvor langt du skal dra poenget. Det er ingen som benekter at slike faktorer kan påvirke, men det er stor, stor forskjell på det å si at "dette er en faktor" og å si at "det er en svært viktig faktor". Spør du kvinnene her på KG er det knapt noen som sier at de trenger en "økonomisk provider", og det understøttes jo også ut fra hvordan kvinner velger sine maker i dag kontra tidligere tider - hvor fornuftsekteskap o.l. ikke lenger er en greie. Det er ikke lenger noe behov for å plukke noen som "kan fylle mannsrollen". Den tar de selv, hvis det må til, siden de kan være sin egen forsørger. At kvinner tenderer mot badboys når de vil ha forhold (og ikke ONS) høres ganske spesielt ut. Det sammenfaller hvertfall ikke med noe man kan se spor av her inne, og ei heller gir det mening hvis en tenker over hvilke egenskaper som er viktige i et fungerende samboerskap. Badboy-mentalitet er gift i en slik setting, og det skjønner jo hunkjønnene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå