Gå til innhold

20 år og vurderer å reise alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år, har ingen venner og vurderer å reise alene til Spania, kanskje jeg blir kjent med noen der og hvor lett er det egentlig?  Hva tenker dere?

Anonymkode: 0c9a0...b1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Sjekk ut getyourguide dit du bestemmer deg for å dra, og dra på aktiviteter! Det er alt fra utflukter til båttur til malerkurs utendørs til pubcrawl. Sånn blir det enklere å bli kjent med folk. Jeg har vært alene i flere land i Europa og var på alt mulig av aktiviteter som guidede omvisninger til kajakktur og dykkekurs. Ble kjent med folk overalt, og var på alt fra fancy middag med en annen jente som også reiste alene til kjempemorsomme pubcrawls. Jeg er faktisk innadvent egentlig, men folk tok kontakt med meg så det var ikke noe problem det heller. 

Anonymkode: d00d0...8a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er litt for liten ennå.

Anonymkode: f0194...b22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres veldig fint ut, og en fin måte å være selvstendig og få litt alene tid hvis man ønsker. Er nok ikke så vanskelig å bli kjent med folk, spesielt andre turister på din alder, hvis du ønsker det! Kjør på!

Anonymkode: 4fb35...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du er litt for liten ennå.

Anonymkode: f0194...b22

Tull. 

Anonymkode: d00d0...8a1

AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinne?

I så fall ville jeg vært veldig forsiktig.

Spanjoler snakker stort sett ikke engelsk, så det er veldig vanskelig å bli kjent med dem.

De som snakker engelsk er som regel ulovlige innvandrere fra land med kvinnefiendltig kultur. Og det vil mest sannsynlig være de du kommer i kontakt med. Og det er ikke noe jeg ville anbefalt.

Anonymkode: e2e09...d7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du kvinne?

I så fall ville jeg vært veldig forsiktig.

Spanjoler snakker stort sett ikke engelsk, så det er veldig vanskelig å bli kjent med dem.

De som snakker engelsk er som regel ulovlige innvandrere fra land med kvinnefiendltig kultur. Og det vil mest sannsynlig være de du kommer i kontakt med. Og det er ikke noe jeg ville anbefalt.

Anonymkode: e2e09...d7e

Jeg er jente ja🥰 Hva med Hellas, er det enklere å bli kjent med folk der kanskje?

Anonymkode: 0c9a0...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tull at du må være veldig forsiktig for å reise til Spania alene. Det går for å være et trygt land å reise i, men som overalt ellers må man bruke sunn fornuft.

Bor du på hostell eller melder deg på aktiviteter, som tidligere foreslått, er det veldig lett å bli kjent med andre reisende. Spania er et bra land for første soloreise, da det er et veldig enkelt land å reise i.

Anonymkode: d10dc...b48

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...