Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og alle har bunad utenom meg, ikke har jeg råd til å kjøpe heller. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 3daaa...37e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du leier bunad eller tar på deg kjole. Jeg har bunad, men har brukt kjole i både barnedåper og 17.mai flere ganger fordi jeg gidder ikke alltid drasse med bunaden. 

Anonymkode: 3dd18...63d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og alle har bunad utenom meg, ikke har jeg råd til å kjøpe heller. Hva gjør jeg? 

Du var jo inne på jeans og skinnjakke i forrige tråd for noen timer siden? Kjeder du deg eller har du bare problemer med korttidshukommelsen?!

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (1 minutt siden):

Du var jo inne på jeans og skinnjakke i forrige tråd for noen timer siden? Kjeder du deg eller har du bare problemer med korttidshukommelsen?!

?

Skrevet

Ta på deg noe passende som du synes er pent. Man må ikke ha bunad på 17. mai (faktisk er jeg bare glad til når jeg ser alle andre svette i bunaden sin og jeg har det svalt og behagelig i en mer sommerlig kjole). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (50 minutter siden):

Kanskje det er du som har problemer med hukommelsen? Svigerforeldrene i den andre tråden skulle ikke pynte seg, så det var ikke samme trådstarter som her.

Anonymkode: 237d1...f30

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Rødstrupa said:

Det falt deg aldri at TS ikke er den samme TS som i den andre tråden?

Anonymkode: 818bf...5ec

Skrevet

Må du bruke bunad? Har du ikke så har du ikke, de forventer vel at du skal bruke flere tusen  kroner på en bunad?

AnonymBruker
Skrevet

Altså du bestemmer jo selv hva du vil gå i vel? Eller skal du la andre påvirke deg til det? Jeg var i konfirmasjon der alle damene hadde bunad, jeg har bunad selv men den er for liten til meg. Jeg gadd ikke bruke flere tusen på å sy den ut eller leie en bunad heller. Jeg kjøpte en nydelig kjole som jeg brukte og fikk skryt for hvor fin jeg var. Alle var koselige og hyggelige selv om jeg var uten bunad. Hvor mange av av norges befolkning tror du går med bunad 17 mai? Har jo sett på tv og i tog at noen har bunad og noen er pent kledd i kjole, osv. Nei finn deg heller en pen kjole og gå med du.  Det er like normalt og pent som en bunad. 

Anonymkode: ce425...d0c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...