AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 OK... Et lite dilemma som kan setter et vennskap litt på prøve. Kjør debatt: Jeg har en god kamerat, og jeg og han har ved flere anledninger hatt trekant sammen med ulike jenter. Ingen bitendenser, kun kompiser, men vi syns dette har vært gøy. Vi gjør det gjerne igjen om/når anledningen byr seg. Men så er situasjonen nå at han har fått seg dame. Han har nevnt noen ganger at det kunne jo vært hyggelig å ta en liten runde sammen alle tre. Problemet er at jeg syns ikke dama hans er noe kul i det hele tatt. Har ikke spesielt lyst til å ha sex med henne. Hvordan i all verden skal jeg formidle til kameraten min at jeg blir gjerne med han å ha trekant, men hun dama di er så kjip så hun gidder jeg ikke ligge med.... 😬? Anonymkode: 7b02f...494
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): OK... Et lite dilemma som kan setter et vennskap litt på prøve. Kjør debatt: Jeg har en god kamerat, og jeg og han har ved flere anledninger hatt trekant sammen med ulike jenter. Ingen bitendenser, kun kompiser, men vi syns dette har vært gøy. Vi gjør det gjerne igjen om/når anledningen byr seg. Men så er situasjonen nå at han har fått seg dame. Han har nevnt noen ganger at det kunne jo vært hyggelig å ta en liten runde sammen alle tre. Problemet er at jeg syns ikke dama hans er noe kul i det hele tatt. Har ikke spesielt lyst til å ha sex med henne. Hvordan i all verden skal jeg formidle til kameraten min at jeg blir gjerne med han å ha trekant, men hun dama di er så kjip så hun gidder jeg ikke ligge med.... 😬? Anonymkode: 7b02f...494 Du kan si du har blitt homo? Anonymkode: 775d2...1a9 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Ikke si noe om det. Tviler på at dama hans i det hele tatt er informert eller spurt så da er det ikke noe poeng i å si "jeg vil ikke ligge med henne" når hun høyst sannsynlig ikke vil ligge med deg eller i det hele tatt ha trekant. Og jeg regner med at du skjønner at kompisen din er i et monogamt forhold og ikke kommer til å bli med på trekant sammen med en annen dame, så hele det trekant greiene her må du enten gi opp så lenge han er i et forhold eller så må du finne deg en annen kompis å gjøre sånt med. Anonymkode: cce52...3c7 3
Tiuren Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 Du sier at det er noe annet når han er i forhold med dama, at det blir feil for deg. Så kan alle trekke seg fra forslaget med æren i behold. 18 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 20.49): Ikke si noe om det. Tviler på at dama hans i det hele tatt er informert eller spurt så da er det ikke noe poeng i å si "jeg vil ikke ligge med henne" når hun høyst sannsynlig ikke vil ligge med deg eller i det hele tatt ha trekant. Og jeg regner med at du skjønner at kompisen din er i et monogamt forhold og ikke kommer til å bli med på trekant sammen med en annen dame, så hele det trekant greiene her må du enten gi opp så lenge han er i et forhold eller så må du finne deg en annen kompis å gjøre sånt med. Anonymkode: cce52...3c7 Ja det skjønner jeg. Trekantgreien er ikke så viktig for meg så det går fint. Det har jo vært gøy, men såååå nøye er det kkke liksom. Greia er vel mer at han gjerne vil, jeg tror hun er gira, men jeg syns hun bare er utrolig kjip så jeg orker ikke ha sex med henne. Tiuren skrev (På 15.4.2023 den 20.56): Du sier at det er noe annet når han er i forhold med dama, at det blir feil for deg. Så kan alle trekke seg fra forslaget med æren i behold. Takk, denne var fin. Blir jo faktisk en helt annen greie når de er i forhold også. Har ikke tenkt sånn på det men da blir man jo fort femte lass på hjulet, eller hva det heter 😎😅. De andre gangene har vi truffet jenter sammen når vi er ute, og vært mer sammen om det. Kan dra den at dette føles feil og ag jeg er redd for å bli litt utenfor. Anonymkode: 7b02f...494 Endret 16. april 2023 av Elaine Marley 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): jeg tror hun er gira, men jeg syns hun bare er utrolig kjip så jeg orker ikke ha sex med henne. Hvis hun virkelig har lyst, så kan du jo ta en for laget. Kanskje hun gjør et bedre inntrykk etterpå? Hvis ikke støtter jeg den om å si at det føles feil, siden de er i et forhold. Anonymkode: 256cb...6eb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 Du kan si at du ikke vil risikere at ting ødelegges mellom dere. Det er én ting å ha trekant med en dame ingen av dere er kjæreste med, noe helt annet når det er snakk om kjæresten hans som sannsynligvis kommer til å være der i mange år. Hva hvis hun angrer etterpå? Hva hvis det blir vanskelig når dere har sex? Da risikerer du å miste kompisen din, fordi damen hans ikke takler at han treffer deg. Fortell kompisen din at det er gøy å ha uforpliktende trekanter med damer ingen av dere er knyttet til, men at alt for mye står på spill med kjæresten hans, så den risikoen er du ikke villig til å ta. Anonymkode: 60ef5...d8c 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 Hadde sagt nei, ettersom de er i forhold. Trekanter kan ødelegge forholdet dems, så si at du ikke vil være den som potensielt står bak brudd 😇 Anonymkode: a3918...42b 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 Du kan selvfølgelig også risikere at kompisen din blir sjalu og ikke klarer å ha deg som venn lenger. Altså, alt kan gå galt her på alle kanter. Helt vanvittig forslag fra hans side. Og selv om det skulle gått bra og du faktisk likte henne, så vil det alltid bli en usikkerhet der når dere tre er sammen. Hva hvis han må forlate rommet for å gå på do, kommer han til å bli usikker på hva du og hun snakker om? Dynamikken kommer til å være forandret for alltid. Nesten alle sånne problemer slipper man dersom man har trekanter med folk man ellers ikke har et forhold til. Anonymkode: 60ef5...d8c 1
Elaine Marley Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå