Gjest gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 2 uker etter at jeg å typen blei samen, slikket han meg.... Vi tog en verson av 69'en.... han likte d ikke, å sa at d luktet vondt å sånt... kan d ha vært at d luktet vondt fordi an hadde nesen åppi rumpa mi? hva tror dere? exen min slikket meg, åg han likte d...åg d va så jevla godt.... men iåme at han jeg er samen nå ikke likte d, så vil han ikke gjøre d mer....grevla drid...går glipp av noge gudd...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Du får ta initiativet på nytt etter et lengre bad og rikelig med såpe, da. Ikke hyggelig å få beskjed om at man lukter dårlig "der nede", man må bare ta konsekvensen av det. Jeg er heller ikke spesielt stor fan av 69, fordi jeg ikke liker å ha nesa hans i rumpa mi, og jeg liker heller ikke å se rett i den hårete rumpa hans!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 69 blir bare tull og tøys. Omtrent umulig å nyte selv hvis man skal konse på at den andre skal nyte.
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Jeg var 69jomfru helt fram til i går, og da sa jeg til han "du fåkke lov før jeg har løpt inn og vaska meg nedentil" så klart tok jeg med rumpehullet i den vasken også, det er tross alt der nesa hans skal veldig nærme Men er ikke så enig med gjest over her, synes det var utrolig tjohei å gjøre det :D Kanskje fordi alt som foregår med meg i doggy synes jeg er digg. Åhåh.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Litt på siden av tema, men jeg som er gutt, digger å kose i 69-stillingen. Det er ikke så veldig viktig om "sugingen" er som den er ved "vanlig" oralsex. Det spesielle for meg er nettopp nærheten og det litt kinky ved stillingen. Liker godt at vi gjerne veksler litt om å være mest aktiv og da slik at den andre tar det litt mer rolig. Akkurat det med rumpehullet osv har jeg aldri sett på som noe problem. Oralsex forutsetter uansett normalt god hygiene. Dessuten synes kjæresten min at det er digg om jeg forsikt gnikker litt rundt hennes anus (ikke inni) når jeg slikker henne. Vi pleier ofte å begynne 69 med hun ovenpå. Etterhvert ender vi som regel liggene litt sidelengs ved hverandre. Det er forresten en utrolig spennende stilling å forsøke å komme samtidig i. Meg og kjæresten forsøker av og til det, og det gjør igjen at vi må kommunisere og føle den andre seksuelt, noe som er bra uansett ved sex. Bj
Gjest -eline- Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Jeg likte ikke 69 før, kom aldri i den stillinga fordi jeg ble så stressa, så traff jeg min nåværende.... første gang vi havna i 69 (meg på topp) så kom jeg... Og etterhvert så har vi klart å time det slik at vi begge kommer samtidig, jeg elsker 69! Beste og lengste og herligste orgasmene jeg noensinne har, blir bare så tent av å høre hvor godt han har det samtidig!
Diana Skrevet 5. januar 2006 #7 Skrevet 5. januar 2006 (endret) nei, d e sje kjekt å hørra at en lokte vondt "der nere". Men d kan ver at an sa d fordi an hadde nesa si langt åpp i rumpa i di...prøv å spørr åm an vil slikka deg i dysjen elns... Endret 5. januar 2006 av Diana
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå