AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Hvordan tok han / hun det? Godtok han / hun forklaringen? Her godtar han det ikke. Han mener følelser ikke kan forsvinne og at vi må jobbe for å finne de tilbake uansett. Vi har prøvd parterapi, men syntes vel begge at det var bortkastet tid og penger. Følelsene er og blir borte, han er bare en venn. Anonymkode: 54554...768
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Et brudd er ikke ei demokratisk avstemning. Om du vil gå, så gå. Anonymkode: eee97...1b1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Ja. Han ville ikke godta det og jeg ble etter mange forsøk på brudd men måtte til slutt bare stå på mitt og få han ut og vekk. Anonymkode: f9b54...92f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Et brudd er ikke ei demokratisk avstemning. Om du vil gå, så gå. Anonymkode: eee97...1b1 Joa, men han overøser meg med dårlig samvittighet om at jeg ødelegger familien, at jeg gjør de til pendlerunger, at statistikk viser at barn fra familier i brudd gjør det dårligere i alt. Han sier han ikke vil samarbeide med meg og at han vil kutte kontakten. Han sier at han ikke har noe kontakt med ekser, de er luft for han. Han sier at hvis jeg får ny type skal han gjøre livet mitt skikkelig dritt og at han skal få meg til å føle meg crap. Og så er han grei dagen etter. Tømmer oppvaskmaskina og gjør en ekstra innsats i heimen, akkurat som om ingenting er skjedd. Han har ikke noe sted å dra, så han blir bare. -Ts Anonymkode: 54554...768
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Han ville ikke godta det og jeg ble etter mange forsøk på brudd men måtte til slutt bare stå på mitt og få han ut og vekk. Anonymkode: f9b54...92f Ditt hus? Eller hvorfor måtte han ut og vekk når du var lei? Anonymkode: ea9a7...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå