AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Ble bedt ut av 2 i går og 3 i dag, ingen fra tinder men bekjente. Hele vinteren har det vært stille og har ikke fått melding av en sjel men de siste ukene har det tatt helt av og blir nesten nervøs. Fler som opplever dette? Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Nei sist jeg ble bedt ut var i juli i fjor. De som skriver "pule nå?" som førstemelding på Tinder tells ikke med Anonymkode: 6abfb...259 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nei sist jeg ble bedt ut var i juli i fjor. De som skriver "pule nå?" som førstemelding på Tinder tells ikke med Anonymkode: 6abfb...259 Syns det er merkelig. Nei, sånt tull teller ikke jeg med heller. Bare forstår ikke hvorfor alle blir interessert i å ta en kaffe straks det blir vår, hvor var alle disse i vinter? Det renner inn med meldinger Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Syns det er merkelig. Nei, sånt tull teller ikke jeg med heller. Bare forstår ikke hvorfor alle blir interessert i å ta en kaffe straks det blir vår, hvor var alle disse i vinter? Det renner inn med meldinger Anonymkode: 049f2...db5 Da var de sikkert opptatt med vinter-kosebuddyen sin. Er sånn typisk før vinteren kommer at alle søker noen å "holde varmen med" også går de lei fordi de ikke vil noe seriøst men egentlig bare langvarig bruk for så kast. Så dumper de rundt desember januar, og nå i april savner de en fast en igjen når våryrheten bygger seg opp 😛 Anonymkode: 6abfb...259
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Da var de sikkert opptatt med vinter-kosebuddyen sin. Er sånn typisk før vinteren kommer at alle søker noen å "holde varmen med" også går de lei fordi de ikke vil noe seriøst men egentlig bare langvarig bruk for så kast. Så dumper de rundt desember januar, og nå i april savner de en fast en igjen når våryrheten bygger seg opp 😛 Anonymkode: 6abfb...259 Huff, kynisk men sikkert sant 😅 Har ikke takket ja til noe kaffe foreløpig da jeg er skeptisk til at alt kommer nå så brått og samtidig Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Håper det løsner litt nå. Opplevde mye aktivitet på senhøsten, men lite før påske. De store aktørene har helt sikkert statistikk på det. Anonymkode: d81b9...ab2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Håper det løsner litt nå. Opplevde mye aktivitet på senhøsten, men lite før påske. De store aktørene har helt sikkert statistikk på det. Anonymkode: d81b9...ab2 Løsner nok snart for deg og. Jeg fikk mye meldinger i fjor sommer og høst, så helt dødt fra november til mars/april, begynte å tro jeg hadde blitt glemt og utdatert. Nå tar det helt av både denne helgen og forrige helg, uten at jeg har gjort noe annet enn å holde meg inne, har ikke postet noe på sosiale medier heller så må være det at det er vår 🤷🏼♀️ Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 Fordi dating har blitt kynisk. Man går lei av fjorårets modell, som var grei å ha i vinter, og leter nå etter noe nytt og spennende. Veldig mange klarer ikke å slå seg til ro lenger. Er stadig på utkikk etter noe bedre. Og da blir datingsider som en buffé. Trist, men sant Anonymkode: e5613...1aa
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi dating har blitt kynisk. Man går lei av fjorårets modell, som var grei å ha i vinter, og leter nå etter noe nytt og spennende. Veldig mange klarer ikke å slå seg til ro lenger. Er stadig på utkikk etter noe bedre. Og da blir datingsider som en buffé. Trist, men sant Anonymkode: e5613...1aa Enig det har blitt kynisk, derfor jeg ikke har åpnet tinder siden i fjor, har en spøkelsesprofil der. Men dette er bekjente, folk jeg knapt vet hvem er og folk jeg tidligere har datet som alle popper frem samtidig nå etter vinteren Anonymkode: 049f2...db5
norw Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 Rart at det skal være forskjell på årstidene. Jeg blir ikke påvirket av hvilken mnd vi er i.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Skrevet 15. april 2023 norw skrev (7 minutter siden): Rart at det skal være forskjell på årstidene. Jeg blir ikke påvirket av hvilken mnd vi er i. At noen vil ha seg en høst/vinter/julekjæreste, finner jeg helt forståelig. I den lyse årstiden er det kanskje ikke så farlig, og vi sosialiserer kanskje mer på andre måter. Anonymkode: d81b9...ab2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #12 Skrevet 15. april 2023 Joda det ligger i luften og kalles vårkåthet. Jeg kjenner det selv.. K36 Anonymkode: 4f5c3...26b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 De jeg kjenner som er single og på leit sier at det ofte er mer pågang mot høst og vinter og alle vil være single til vår og sommer for da er det liv. Anonymkode: a02a8...335
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #14 Skrevet 15. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: At noen vil ha seg en høst/vinter/julekjæreste, finner jeg helt forståelig. I den lyse årstiden er det kanskje ikke så farlig, og vi sosialiserer kanskje mer på andre måter. Anonymkode: d81b9...ab2 Men hva skal jeg svare da? Det renner som sagt inn meldinger og jeg er ganske utsultet på både sex og nærhet etter en hel vinter uten noen av delene siden jeg aldri tør ta initiativ selv. Har lyst å si ja til en av dem som sender spesielt mye i kveld om at han vil se meg men samtidig vil jeg ikke virke som ei som er lett å få så hittil er jeg avvisende og sier jeg ikke har tid Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #15 Skrevet 15. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: De jeg kjenner som er single og på leit sier at det ofte er mer pågang mot høst og vinter og alle vil være single til vår og sommer for da er det liv. Anonymkode: a02a8...335 Vel omvendt her, ikke hørt et knyst i vinter og nå plinger det hele tiden med kjærlighetserklæringer 😅 får alt fra en uskyldig kaffe til innrømmelser av følelser over tid. Men jeg kjøper det ikke siden de ventet helt til nå? Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #16 Skrevet 15. april 2023 24 minutter siden, norw said: Rart at det skal være forskjell på årstidene. Jeg blir ikke påvirket av hvilken mnd vi er i. Nettopp.. derfor jeg tror disse er påvirket av våryrhet og at jeg bør være skeptisk Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #17 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men hva skal jeg svare da? Det renner som sagt inn meldinger og jeg er ganske utsultet på både sex og nærhet etter en hel vinter uten noen av delene siden jeg aldri tør ta initiativ selv. Har lyst å si ja til en av dem som sender spesielt mye i kveld om at han vil se meg men samtidig vil jeg ikke virke som ei som er lett å få så hittil er jeg avvisende og sier jeg ikke har tid Anonymkode: 049f2...db5 Hvorfor skal ikke du ta initiativ til noen du har lyst på, istedet for å la deg velge? Du tør ikke, men må selv ta konsekvensene av de begrensede mulighetene du får. Anonymkode: d81b9...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #18 Skrevet 15. april 2023 Ja, vintertiden er egentlig en "ok" tid å være singel på. Man fokuserer på familie i jula og er kansje ikke like mye ute som på våren og sommeren. Nå sitter snart folk ute og tar en øl i sola, eller man drar og griller osv, har sommerferie etterhvert og da er det mange som ønsker å ha noen å være sammen med. Er en grunn til at det heter sommerflørt. Anonymkode: 53ee1...22b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #19 Skrevet 15. april 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal ikke du ta initiativ til noen du har lyst på, istedet for å la deg velge? Du tør ikke, men må selv ta konsekvensene av de begrensede mulighetene du får. Anonymkode: d81b9...ab2 Veldig godt poeng faktisk, takk! Anonymkode: 049f2...db5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #20 Skrevet 16. april 2023 Cuffing season er over for en god stund siden nå så ikke rart det begynner å tikke inn meldinger nå 😂 Da jeg var singel var jeg omvendt, jeg avsluttet datingen i oktober og gikk i "dvale" til mai. Anonymkode: 0df75...f1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå